Gå til innhold

Grunnen til at jeg går ut av sengen hver dag!


ADT

Anbefalte innlegg

Jeg postet denne i en annen tråd, og når jeg startet å skrive den var det for det meste spøk, men så ble den litt lang, og jeg ser nå mitt snitt til å dele mirakelet med overklokking med dere alle ;)

 

"Ah, det var en kald vinterkveld, jeg kjente magien i luften, og gradstokken krøp stødig nedover. Da han hadde passert -10c starter jeg opp Hellfish, hun var i godt humør, og malte mens seg støk henne over sidedøren. I kveld skal det skje, sa jeg til henne, og jeg tror hun forstod hva jeg mente. "Del" ble presset inn idet hun gav fra seg det så altfor gjenkjennelige pipet, og vi gled sakte inn i "den blå himmel". FSB'en kjørte vi opp til 302 og multiplikatoren stålsatte vi på 10. Vcore 1,8 og Minnet ble satt til 1:1 med timings 2,5-3-3-5. Mm, tenkte jeg, best å ikke varme henne opp først. Jeg kjente på vannet, og delte hennes smerte, 2c sa gradestokken. Er du klar, spurte jeg. Hun var for spent til å svare, men hjalp meg lekende ut av menyen. Med skjelvende hender trykket jeg inn "save and exit". Pip, sa hun, og så var vi i gang. Press "del" to enter Setup, hvisket hun til meg, men nei, det var ingen vei tilbake nå. De neste 10 sekundene gikk så fort at jeg ikke engang husker dem, men loading-screenen kom på besøk. Jeg fikk ikke engang satt over kaffen før jeg hørte han smalt igjen døren etter seg. Det var da enda godt, tenkte jeg, vi ville ikke ha ham sittende her utover kvelden. Jeg sippet i den herlige varme kaffen, og spyttet den ut igjen da jeg kom på at jeg egentlig ikke liker kaffe. Vi nærmet oss bakgrunnsbile, ikke noen "Safe Mode" for denne dama, her kjører vi hardt. Welcome, etterfulgt av "tai-tan-ti-tan-ti-ta" fylte det nedfrossede rommet. Hjertet slo raskt nå, og hadde ålt seg vei helt opp til halsen. Alt for ofte hadde datapekeren stoppet her, alt for ofte, på dette stadiet, hadde jeg blitt møtt av Freddy Krueger, Djevelen, ja til og med BSOD om du vil. Men det tenkte jeg ikke på nå. Vi var inne, MX510'en gled over skjermen som en rose på isen. Jeg nærmet med CPU-Z, dette måtte foreviges, dette måtte kunne dokumenteres og bevises. Dette måtte jeg kunne fortelle om. Like lett som en fjær spratt CPU-Z opp, "Print Screen" ble trykket inn, og resten er historie."

 

Se sig :p

Endret av ADT
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Artig historie ja. :p

Fungerer den overklokkinga også på en varm sommerdag og sist men ikke minst er det stabilt over lang tids spilling?

På en varm sommerdag? Nei.

 

Spille? Ikke sjangs i havet.

 

Den stabile hastigheten jeg kan bruke til vanlig når det er 20c på rommet, er rundt 2,8 GHz

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...