Gå til innhold

Lost i Lost


Anbefalte innlegg

Jeg er nok tørr bak ørene for lenge siden og syns lost er kanonbra :) Det betyr ikke at alle må like den eller at jeg tror de som ikke gjør det er dum, eller teit.

Ja, disse punktene var greit å få avklart, da vet vi det. Nå var det vel i utgangspunktet serien jeg synes var, mildt sagt, så som så. Det er jo en unektelig populær serie, kan bare ikke skjønne hvorfor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes serien er kjempe jeg! Konseptet er bra, og skuespillerene gjør en god jobb. Synes også skuespillerene er valg med omhu til denne serien.

Sånn som jeg ser på det nå, klarer jeg liksom ikke bytte ut Jack, Sawyer eller Hurley for den saks skyld, med noen andre. De glir liksom så godt inn i rollene deres.

Dialogene, den avogtil skjulte humoren, den åpenlyse humoren synes jeg også fungerer veldig bra!

 

Historien i enkelte episoder merker man sklir litt ut, og blir kanskje litt kjedelig. Men husk nå at det er flere forfattere og regissører til episodenene, ikke bare en. Personlig synes jeg alle episodene er gode. Og innimellom kommer blinkskudd som feks episode 10. Kan vel ikke telle hvor mange ganger jeg hadde frysninger.. :)

Lenke til kommentar
TV Norge sitter på en utømmelig kilde med "Min stemors datter ble bortført og voldtatt"-filmer. Grusomt.

haha så sant, så sant...

 

Jeg lastet ned episodene, fordi hvis jeg ikke hadde gjort det, ville jeg ikke sett på TVNorge uansett :) Håper det blir noe mer action i 21... har vært så stille en stund nå.

Lenke til kommentar

Skjønner tildels trådstarter godt. Hele serien frem til ca. ep.10 var jo ikke annet enn et eneste stort gjesp. Hadde droppet hele greia hadde det ikke vært for forsikringer om at serien tok seg opp etterhvert. Er enig i at den tok seg opp etterhvert med et høydepunkt i episoden som handlet om han tjukkasen som hadde vunnet i lotteriet. Etter det begynte spenningen å dale igjen med et absolutt bunnpunkt i siste episode hvor boone falt ned fra trærne.

Noe av det kanskje mest irriterende er at enkelte ting bare forsvinner ut av plottet. Feks. hvor ble de av de svære "monstrene" som rev ned trær og fartet rundt i området i de første episodene? Plutselig bare forsvant de og alle glemte dem. :shrug:

Lenke til kommentar

Next Episode:

Wednesday, April 20, 8/7c

"Outlaws"

Kate and Sawyer divulge dark secrets to each other while tracking a renegade boar that Sawyer swears is purposely harassing him. Meanwhile, Hurley and Sayid worry that Charlie is losing it after his brush with death, and a shocking, prior connection between Sawyer and Jack is revealed.

 

Den ble vist for første gang 16. februar.

 

Neste NYE episode kommer 4. mai, mens Lost: The Journey kommer 27. april

Lenke til kommentar
Lost er imo den beste serien som NOEN gang har blitt sendt på tvnorge ihvertfall

Ja, og TVNorge er jo kjent for å ha kvalitetsserier..............

Lost er den beste spenningsserien som NOEN gang har blitt sendt på alle de kanalene jeg har sett på da.. =) hehe.. og ikke gidd vær sarkastisk, det passer deg dårlig.. :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...