RastaXP Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Tenkte det kunne vært morro og bruke "Hva hører jeg på" funksjonen i msn. Vet at det finnes en plugin slik at man kan bruke det også i WinAmp, og WinAmp er jo så og si det samme som Media Monkey. Så jeg installerte det kjente winamp toaster plugin til Media Monkey og det funker bra, det bare at sangene ikke kommer opp i msn. Noen som vet noen måte for å fikse dette? Er det noen instillinger jeg må trykke på?
RastaXP Skrevet 15. april 2005 Forfatter Skrevet 15. april 2005 Liker den ikke. Foretrekker Media Monkey.
Straydog Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Hvor får man tak i denne plugin'en som gjør at man kan bruke Winamp?
HowardKey Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 MediaMonkey er konge. Du finner svaret på spørsmålet ditt i MediaMonkeys eget forum. Sinclair
gnikk Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 lasted ned mediamonkey for et par dager siden. jeg er helt blåst av banen! fytti rakkern så godt fornøyd jeg er. alt er perfekt med dette programmet jo
Anonym234 Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Aldri hørt om MediaMonkey engang jeg... Hva er så bra med den?
Spragleknas Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 (endret) Funker med Quintessential og... bare velg qcd.exe istedenfor winam (som er blitt dårlig) http://www.quinnware.com/ Endret 10. mai 2005 av Okay
gnikk Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 det som gjør mediamonkey bra er den overlegne måten å sortere filene på. mediaplayer lager bare et hilmla rot på pcen. i tillegg er autotag fra amazon funkjsonen veldig bra. i tillegg legger den seg kun ned i trayen når du minimerer spilleren. i hele tatt, den gjør alt jeg trenger iallefall
Spragleknas Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 MM kan integreres med WA .. MM brukes som "liberary" - WA som spiller (evt. QCD).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå