Gå til innhold

Den grusomme hevn!


Anbefalte innlegg

Jeg trasker fredelig rundt i Tanaris og grinder ogres, ser en Horde hunter 49 (jeg var 45 på det tidspunktet) med samme gjøremål som meg.

Han presterer så å erte på seg to fiender, og dumsnill som jeg er kommer jeg med en hjelpdende hånd for å bistå.

 

Når denne karen omsider får drept sin fiende, og jeg dæljer løs på min, finner han ut at han likegodt kan angripe meg, og jeg dør omsider rimelig frustrert.

 

HEVN!

 

En rask kikk i combatlog og jeg finner ut at pet'en hans er kalt "Nigga" (rimelig grovt overtråkk) Ticket til GM, fikk rask tilbakemelding, han fikk advarsel.

 

Derretter dreper jeg karen fair and square en gang, for så å corpsecampe han en gang til, og ganke han når han fighter en fiende en aller siste gang.

 

Hvem var lamest? =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er lame å angi folk til GM på grunn av navnet til pet'n deres. For alt du vet trodde han kanskje at du angrep han.

Det har jeg opplevd. I alt kaoset, når en av motsatt faction kommer busende inn i kampen kan man godt tro at de angrep deg, fikk aggro av det andre monsteret, og sliter nå med å sloss mot det.

Lenke til kommentar
QUOTE (-=Toasted=- @ 15/04/2005 : 14:38)

QUOTE (BenSin @ 15/04/2005 : 14:36)

QUOTE (=Toasted=- @ 15/04/2005 : 14:34)

QUOTE (BenSin @ 15/04/2005 : 14:32)

Alle negere fra vestkysten og østkysten i USA kaller hverandre "nigga". Har jeg hørt. 

 

 

jo jo, men det er bare mørkhudede som har lov til og si "nigga".. har du ikke sett på film da gutt? 

 

 

Jeg er neger. 

 

 

Da vant du 

 

 

Jeg har gønner.

 

Du er neger. Jeg er fra Mars!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...