Gå til innhold

KOTOR2: Når fikk du lyssabel, og hvordan?


Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat fått lyssabelen min på KOTOR2. Det var et stort øyeblikk for meg. Jeg har strevd i 20 timer for å få den, men nå har jeg altså endelig en dobbelbladet, rød lyssabel. Jeg fikk de siste delene på tatooine, etter å ha forsvart basen der mot de leiemorder folka. Tror jeg fikk Lens Fixture av Adaire, er ikke sikker.

 

Men når fikk dere lyssabel? Og av hvem?

 

EDIT: Jeg er 99% light og er så snill at det lyser av meg :roll:

Endret av Tonberry
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Jeg fikk min første (gul, single bladed) etter å ha skadet hun kjerringa på romskipet. Det jeg er ute etter nå er en blå krystall.

 

Noen som vet hvor mange farger det er?

er vel ca 15 forskjellige... Jeg sitter fast, så har laga meg en ekte cheater game :D

 

 

Alle forskjellige double-blades, og en kar(hoveden) som har full lightside og bare røde sverd :D

 

 

Ellers liker jeg å bruke to like(f eks blåe) singlehandere.. *gleder meg til yoda-moden kommer* :dribble:

 

 

*håper at det jeg leste på et forum er sant.. yodamode:D dvs. at en kan være en liten og spretten kar :D *

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Jeg fikk min første (gul, single bladed) etter å ha skadet hun kjerringa på romskipet. Det jeg er ute etter nå er en blå krystall.

 

Noen som vet hvor mange farger det er?

er vel ca 15 forskjellige... Jeg sitter fast, så har laga meg en ekte cheater game :D

 

 

Alle forskjellige double-blades, og en kar(hoveden) som har full lightside og bare røde sverd :D

 

 

Ellers liker jeg å bruke to like(f eks blåe) singlehandere.. *gleder meg til yoda-moden kommer* :dribble:

 

 

*håper at det jeg leste på et forum er sant.. yodamode:D dvs. at en kan være en liten og spretten kar :D *

Nå har jeg fått min første lightsaber uten cheat, og når du har spillt endel MED cheat så veit du ca hvor alt er etc..

 

Nå er min person Darth Marcus utrustet med en grønn( :p ) singelhander.. er på leiting etter rød krystall..

 

 

EDIT- Fikk den faktisk etter litt over 10 timer! :yes::D

Endret av Marc91
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg fikk ulike deler her og der... Den første delen fikk jeg av en ithorisk fyr jeg hjalp på Citadel Station. Etter Telios dro jeg til Nar Shaddaa og fikk et par deler til. På slutten av Nar Shaddaa fikk jeg hjelp av zabraken til å mekke en lyssabel. Jeg har valget mellom lilla, grønn, gul, blå og oransje krystall. Akkurat nå går jeg rundt med to lyssabler, en blå og en grønn. Hu Kreia fikk en liten sabel av fargen gul.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...