digitalglenn Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 skall lage meg en liten digg preist idag men før jeg gjør det lurte jeg på om du kan bruke mindkontroll på andre players ? og hvordan det funker osv ?
neb Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 (endret) kun på humanoids, ikke andre players. uansett får du ikke den spellen før om en uke eller to med spilling edit: Det funker slik at du går inn i hodet på den du mindcontroler og kontrollerer han som din egen player. Spellen varer opp til 30 sek (så vidt jeg husker), men stort sett bryter den du bruker spellen på, seg løs i løpet av 10 sek. Endret 15. april 2005 av bigben247
Roberticus Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Jeg kan skrive under på at mind-controll funker i PvP ja...blei utsatt for det en gang i en Tarren Mill krig...var litt morsomt egentlig siden jeg hadde blåst all manaen min uansett.
cselnes Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 du kan bare bruke attack nå\r du mind controller en annen spiller, verken heals eller andre spells funker. Er altid like moro og mind controlle en stakkars horde hunter og begynne og slå på hans egen pet Det er ikke akkurat en spell man bruker i 1vs1 kamper, men er vell mer en moro spell, eks og slenge folk utenfor bruer, høye stup eller kaste de av båter^^
Marsan Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Mindcontroll funker i PVP jah. Men det sliter litt for når jeg skal ha det gøy med horde(helt uskyldig) så blir de sinna å angriper... Mindvision er enda et arti spell... Fikk upgrade i går slik at rangen blir på 50000..Tøft Marsan
Shicca Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Det er ikke akkurat en spell man bruker i 1vs1 kamper, men er vell mer en moro spell, eks og slenge folk utenfor bruer, høye stup eller kaste de av båter^^ Oh' yes. Jeg, to buddies og guildpresten hadde det morro med å gjemme oss på zeppelinen mellom Undercity og Stragletorn Vale....
cselnes Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 haha det må man prøve xD var en stakkars paladin som absolutt måtte duele med meg på vei til theramore, ble så lei at jeg slengte hu ut av båten^^ lo godt da
MysticoN Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 (endret) funker bra det ja.. i og en RL venn hadde et lite lan.. vi sendte en lvl 20 utenfor et stup.. jeg skulle sjekke om han døde.. endte opp med at jeg datt ned.. så kom priesten etter for han prøvde å stå på kanten får å rez'e meg.. han lvl 20 alliancen døde ikke men 2 lvl 40 døde.. flirte så jeg holdt på å dø... seinere fikk vi en lvl 10 alliance til å angripe en lvl 40 alliance:p (nei vi drepte ikke han lvl 10). vi døde sikkert 20 ganger den kvelden.. morro fordi Edit: funker mindcontroll på undead players? Endret 15. april 2005 av MysticoN
zbegra Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Har smertelig erfart at mind control funker mot oss playere ja Blitt utsatt for det i en del dueller, men heldigvis på trygg grunn, så har slått tilbake med nådeløs kraft etterpå
cselnes Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 en "nyttig" ting mede mind controll er vell og få spilleren inn i mobs.. en tåpelig måte og gjøre ting på, men det slo meg nettop
atrax Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 En god måte å lage grunnlag til en egen anti-fan-klubb, er å bruke mind control i dueller og misbruke den til å drepe eller kaste folk utfor ting.
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Trur nok det aller gøyeste er å kaste folk utfor fjellet i 1k needles ^^ Hvertfall før patchen som hindret at du kunne drepe folk i duell kom! Noe av det gøye du kan gjøre nå for tida : Nå for tiden så kan du kaste ally ned i lava. Du kan mindcontrolle dem til å angripe sin egen flightmaster. Du kan kaste dem utfor store stup. (felwood f.eks). Så kan du angripe mobs med dem. Så kan du kaste dem av båten som går mellom Ratchet og BootyBay. Du kan duellere med folk fra din egen side og kaste dem utfor fra zeppelinen.
MrLee Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 har du ikke hørt? Mindcontrol dishonour points kommer til å bli overført til den kontrollerende spilleren, så det er DUMT å angripe flightmasteren med en MC'a dude
digitalglenn Skrevet 17. april 2005 Forfatter Skrevet 17. april 2005 evig bra da gleder vi oss til vi har dinga 14 levels til må sies at preist eier hardt spssielt mot spellcaster classes magen og wizarden som jeg spiller med har ikke sjangs i duell når jeg kjører healing til de ikke har mer mana igjenn
Amon Amarth Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 sørg for shadow specc vist du skal gå pvp... noen som har sett PurePwnage? Jeremy ble jo priest han tok jo mindcontroll på folk og løp ned i lavaen og døde forresten... tror jeg husker en gang jeg satt hos en kamerat når han dreiv med gnomregan så tok han mindcontroll på en av disse gnomene som var caster og castet spells ivei... kan hende jeg husker feil da..
Gjest member-60584 Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 funker som bare faen i PvP... men den breaker tidlig... du kan campe BRM i shadowmeld som Night Elf.. vente til noen går forbi også mind controlle de ned i lavaen.. de ser deg ikke på lang avstand og når de først ser deg på nært hold så er det for sent. heldigvis er jeg NE... så bare pass dere horde @ skullcrusher ikke tru dere er trygg når dere går igjennom BRM! ^^
Aiven Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Priesten i gruppen brukte mind control og hoppet elites i lavaen i Blackrock Depths. Hjalp faktisk veldig, en fiende i minus!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå