Sir Zu Zwat Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 superreven, jeg sletta Warlocken i går, har nå en UD Priest Sender deg en tell med den i dag ;D Lenke til kommentar
superreven Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 superreven, jeg sletta Warlocken i går, har nå en UD Priest Sender deg en tell med den i dag ;D Den er go Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Forslag til tabard Finner en tabard viwever her om du ikke velger å bruke den som er in-game: http://wowvault.ign.com/static.php?categor...ge=tabardviewer Endret 18. april 2005 av Nimzo Lenke til kommentar
TRS Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) vil gjerne være med, har jo snakket litt med deg ingame og superreven. Blitt lite spilling de siste dagene, blir vel muligens litt mer senere. Everoser, lvl 8,Undead Rogue, er meg, Herbalism/Alchemy på meg Er forøvrig en alt char. Endret 18. april 2005 av TRS Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 http://www.worldofwconline.com/content/ser...-archimonde.php Historien om Archimonde. Lenke til kommentar
FFX Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Vil joine, heter Vraknor og er en lvl 11 Warrior Ork (Blacksmith/Miner) Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 enda et forslag til tabard: Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Litt imponert over at Wikipedia hadde info: http://en.wikipedia.org/wiki/Archimonde Linken til Nimzo virket ikke. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg er nå medlem, (arrosiach), og har blitt forfremmet til officer, men dette synes jeg ikke er helt riktig. Dette pga at dette er min alt char, og dermed ikke like mye brukt som den burde for en officer... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg er bare medlem Spiller titlene noen rolle da? (bortsett fra rektrutteringen). Jeg synes egentlig at alle burde være enig etter hvert når folk skal rekrutteres.. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Frenchie fra HW, meg og en til har tenkt til og lage ny char på Sylvanas idag. Priest,Warlock og en Warrior. Så vi signerer nok. Tar kontakt jeg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Ikke velg herbalism og alchemy som proffessions, please Det er så utrolig mange som har det Lenke til kommentar
superreven Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Jeg er nå medlem, (arrosiach), og har blitt forfremmet til officer, men dette synes jeg ikke er helt riktig. Dette pga at dette er min alt char, og dermed ikke like mye brukt som den burde for en officer... Da demoter jeg karakteren din. Fint dere sier ifra om sånt ja! Lenke til kommentar
superreven Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Forslag til tabard: Lenke til kommentar
richieb Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Har stort sett gått i Amerikanere på Suramar., hadde vært gøy å bli med i guildet. Finner ikkje Sylvanas blant WoWserverne, men det er kanskje fordi eg kjøpte spillet mitt i USA oh well, virker som dere har nok undead priests allerede. Eg gir en lyd fra meg hvis eg noengang kommer meg inn på serveren. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg synes vi burde ha en blå tabard Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Personlig ville jeg stemt for svart med gul/hvitt "merke". Lenke til kommentar
superreven Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Rosa tabard! Hehe, noe slikt du kunne tenkt deg psilocybe: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå