Gå til innhold

Prøver Netshop å lure meg?


Anbefalte innlegg

Jeg sendte hovedkortet mitt til netshop fordi den var defekt da jeg fikk den. Etter en uke sendte jeg dem mail og spurte om de hadde mottat den og når den evnt. fikk den tilbake, da fikk jeg svar at de kom til å sende den om et par dager, men etter en uke ble jeg lei av å vente, jeg sendte dem en til mail og jeg fikk ikke var 4dager etter den andre mail sendte jeg en annen en. Men har sitter jeg frustert etter 3 uker jeg sendte den og jeg har ennå ikke fått svar.

 

Er dette normalt????

Har dette skjedd med noen???

Endret av amin1710
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jepp, NetShop går inn for å lure deg, og er bare teite. En telefon til dem ordner ingen ting, og en butikk som dette med så mange kunder gjør aldri feil! :whistle:

Hehe ok men jeg fikk mail idag av dem 3 stk faktisk der skrev de at jeg får en ny en. Jeg tror at en derfra var innpå forumet og leste for det skjedde rett etter jeg hadde postet klagen min her. Takk HW forum

Lenke til kommentar

Jaja, såfremst alt ordner seg, bra du ikke hadde en like kjip opplevelse som meg. (ikke netshop sin feil, men kjip alikevel) Fikk problemer med at pc'n plutselig ikke boota, etter litt fram og tilbake, så sendte jeg pc'n inn. Alt fungerte når pc'n var inne til test... :thumbdown: så nå får jeg bare håpe det funker når jeg får det tilbake igjen.... :dontgetit: Hvis ikke så blir jeg meget frustert, men, den siste tiden så har de vært litt trege å svare på mail.

 

Eller trege og trege, ikke fullt så raske som de var i starten. Har sikkert noe med det å gjøre at de har fått mange flere kunder nå enn de hadde da... :thumbup:

Synes fremdeles de er kjempegreie på support og ved problemer, som jeg bruker å si, du vet ikke om en butikk er bra eller ikke før du får problemer.

Lenke til kommentar

Har hatt en del returer med netshop nå, har en retur på gang akkurat nå med et dfi nf4 sli-dr. Jeg har bare gode ting og si om netshop hittil :thumbup:

Håper det fortsetter.

Det går vel an og rote litt, de begynner sikkert og ha en del kunder etterhvert men jeg er sikker på at en telefon til netshop ordner saken, de er veldig greie og snakke med over telefon.

Lenke til kommentar

På en flott søndagskveld før påske(21\3) tok mitt POV6800GT kvelden.

Nå er datoen 14/4 og har ennå ikke hørt noe fra dem. :no:

Sendte mail til dem på fredag for 2 uker siden ca og sa at pga påsken hadde transporten tatt laang tid og lurte på om de kunne gjøre en liten ekstra innsats. Fikk standard svaret: ok, returer tar somregel 1 uke.

Sendte ny mail på mandag og har enda ikke fått svar.

Får jeg ikke noe fornuftig svar på denne tar jeg heller en telefon.

 

Er det normalt at det skal ta så lang tid?

Syns også de har vært veldig slappe med å svare på mail

Lenke til kommentar

Siden det samme hadde skjedd med meg, sendte jeg en mail til de for å forklare at flere hadde det samme problemet. Fikk til svar at de hadde ansatt flere på returavdelingen og at de skulle rydde opp i det. (Sendte den i Mars engang)

 

Så fikk jeg ett priavslag på 300kr neste gang jeg handlet der.

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...