Glufsa Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 (endret) jeg lurer på hvor jeg kan få tak i xp drivere til 3Com EtherLink III ISA (3C509-Combo) Ethernet Adapter. EDIT: Skrivefeil Endret 11. april 2005 av avas_2
kjhanken Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Isa? Tror jeg husker at ikke XP er så glad i isa kort. Du har vel en PCI slot til overs på maskinen? Isåfall kan du gjette hva anbefalingen min er.
TEE Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Pass på at du har ISA Plug 'n Play aktivert i BIOS, og pass på at dette kortet faktisk støtter Plug 'n Play. Deretter kan du kikke her for tips på hvordan du får det til å fungere. Windows XP støtter kun enkelte P'n'P ISA-kort. ISA-kort som ikke kan brukes som P'n'P støttes ikke av Windowsversjoner nyere enn Windows 2000 Professional.
Glufsa Skrevet 11. april 2005 Forfatter Skrevet 11. april 2005 Isa? Tror jeg husker at ikke XP er så glad i isa kort. Du har vel en PCI slot til overs på maskinen? Isåfall kan du gjette hva anbefalingen min er. nei????
TEE Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Anbefalingen er vel å kjøpe et PCI nettverkskort som du får til under hundrelappen.
Muffinman Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Lurer jammen på om jeg ikke har et maken som jeg har kjørt med XP uten å legge inn noen driver selv.... Er dette et 10Mbit kort med RJ45 og coax?
Glufsa Skrevet 12. april 2005 Forfatter Skrevet 12. april 2005 Lurer jammen på om jeg ikke har et maken som jeg har kjørt med XP uten å legge inn noen driver selv.... Er dette et 10Mbit kort med RJ45 og coax? ja
Muffinman Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Pussig. Mitt fungerte etter fullført XP install. Du kan jo se om du finner driver i XP`s bibliotek. Forutsatt at du bruker XP, selvfølgelig.
TEE Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Kan være at ISA PnP ikke er aktivert i BIOS. Se også om du finner noen tips i linken jeg ga i det første svaret mitt. Synes jeg så noe om 3Com der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå