Radial Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 I utgangspunktet hadde jeg ikke tenkt å kjøpe SWAT 4 etter demoen, men må kanskje revurdere det. Virker fristende med tanke på at det er fredag, frihelg og nylig lønningsdag.
.tomf Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Hvis jeg bestilte sent(rundt 22.00) i går, når vil det sannsynligvis komme? Har bestilt det fra cdon.com
Hr. Jenssen Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Hvis jeg bestilte sent(rundt 22.00) i går, når vil det sannsynligvis komme? Har bestilt det fra cdon.com Sjekk på "ordrestatus". Står det "Komplett" er pakken sendt, og da får du det på mandag (det tar to dager, men om to dager er det jo søndag ).
Windoge Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 nope, da blir det bare deg og han... Nok en ting Swat 3 greide å få med, men ikke Swat 4.
ttt Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 nope, da blir det bare deg og han... Nok en ting Swat 3 greide å få med, men ikke Swat 4. verda går vidare. coop i swat4 virker utmerket, og er veldig artig.
SGE7000 Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 nope, da blir det bare deg og han... Nok en ting Swat 3 greide å få med, men ikke Swat 4. verda går vidare. coop i swat4 virker utmerket, og er veldig artig. jepp, coop må være den morsomste multiplayer-moden på swat 4. syns barricaded suspects og vip rescue blir litt for utaktisk
.tomf Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 nope, da blir det bare deg og han... Nok en ting Swat 3 greide å få med, men ikke Swat 4. Kanskje å mase om å få det i en patch hadde virket?
Hr. Jenssen Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 (endret) nope, da blir det bare deg og han... Nok en ting Swat 3 greide å få med, men ikke Swat 4. Du sa jo tidligere at SWAT3 er et av de mest oppdaterte spillene, så jeg tror det er relativt stor sjanse for at SWAT4 får en oppdatering som gjør det mulig for COOP-spill med boter på laget. EDIT: Enig, ttt! Den er bare absurd bra, den COOP modusen! Spesielt når man spiller med folk som er tålmodige, lærevillige, lyttende, og greie! Jeg spilte med noen andre (svensker og en finne), og de var alle 18 og 20 år. Like vel hørte de på meg (meg, som er yngre) da jeg ba dem gjør ditt og datt (noen av dem hadde ikke spilt det noe mye på nett). Når vi får til et virkelig bra lagarbeid, og når alle hører på hverandre, og ikke bare rusher inn, ja da kan Gud bare vente! Dette er sannelig den taktiske spilleren's himmel! Endret 15. april 2005 av MeTa][iC
Radial Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Kjøpte i dag, angrer ikke. Deilig avveksling å spille SWAT 4 etter å ha blåst gjennom RoE.
Kurt P Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 (endret) Prøvde SWAT i dag.. Og siden jeg kan sies å være såkalt "newb" i spillet så kjørte jeg training først og dermed fanga spillet interesse. Faila første mission da .. Det var et hostage som sto utafor i bakgården, som ikke var mulig å sette jern på, så dermed skøt jeg han Endret 16. april 2005 av Kurt P
Smirnoff Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Har spilt SWAT4 i et par dager, liker det veldig godt. Jo mer realistisk jo bedre. Tok fram SWAT3 for noen uker siden for å mimre og trene meg litt, oppfølgeren levde absolutt opp til forventningene for min del.
Hr. Jenssen Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Prøvde SWAT i dag.. Og siden jeg kan sies å være såkalt "newb" i spillet så kjørte jeg training først og dermed fanga spillet interesse. Faila første mission da .. Det var et hostage som sto utafor i bakgården, som ikke var mulig å sette jern på, så dermed skøt jeg han Om du roper til gislene, og de nekter å overgi seg, kan du bruke pepperspray, eller du kan avfyre ETT skudd i skoa deres. Etterpå roper du til dem. Kan garantere at de da setter seg ned!
.tomf Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 (endret) Fikk ikke SWAT4 i dag, får vel det i morgen. Edit: typo Edit2: Fikk det ikke i dag heller, får det vel i morgen. Endret 19. april 2005 av TomFu
b00n Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 [iC,17/04/2005 : 10:44] Prøvde SWAT i dag.. Og siden jeg kan sies å være såkalt "newb" i spillet så kjørte jeg training først og dermed fanga spillet interesse. Faila første mission da .. Det var et hostage som sto utafor i bakgården, som ikke var mulig å sette jern på, så dermed skøt jeg han Om du roper til gislene, og de nekter å overgi seg, kan du bruke pepperspray, eller du kan avfyre ETT skudd i skoa deres. Etterpå roper du til dem. Kan garantere at de da setter seg ned! en bør ikke skyte på dem, uansett om det er i foten eller ikke.. funker ikke pepper spray så trør en til med tazer gun! men pepper spray funker så sei alltid
Hr. Jenssen Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Pepperspray funker. Har aldri opplevd at et gissel har satt seg ned etter at jeg har sprayet dem 1-3 gang(er).
vivastar Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 (endret) Er det bare meg, eller er den kunstige intelligensen i Swat 3 bedre enn i Swat 4? Tror nok ikke det er bare deg nei AI'n i Swat 4 var litt skuffende! EDIT: Pepperspray funker. Har aldri opplevd at et gissel har satt seg ned etter at jeg har sprayet dem 1-3 gang(er). Det er ikke alltid peppersprayen fungerer, har opplevd en del ganger at gisslene nekter å samarbeide, da må man ta fram tazer gunneren Endret 5. mai 2005 av vivastar
zl8ter Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Mange som spiller swat4 online eller? Har nesten ikke spilt singelplayer enda, kun online. Synes det er hyfsad moro! -zl8ter-
tørrfisk Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Jeg liker ikke stemmene i SWAT4 Likte radio-stemmene i Swat3 bedre. Syns hjelmene var kulere og. Og ikke lisenserte våpen, HVA tenkte de på "Silenced 9mm, manufactured by a well-known german manufacturer" Come on, give me a break Hadde ikke vært store summen de måtte ha betalt HK, var det lisenserte våpen i Swat 3? Husker ikke helt selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå