Kirikiri Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Froskjellen er muligens at high level folk ikke tar low level folk som aner fred og ingen fare og løper langs en vei? I AO var sånt veldig greit: Samme om du var i gruppe med lavlevel folk eller ikke, fikk du ikke lov til å denge på spillere som var x lvls lavere enn deg. Syntes det var veldig greit. Kirikiri
Fnix Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Liker du det ikke spill på PvE server.... Typiske argumentet der ja.. Jeg er lv 60 rogue, og har aller best mulighet til å utnytte det jeg prøvde å si i min siste post. Gjennom honor systemet kan man enkelt skaffe seg det beste utstyret for en billig penge. Og enda enkelre blir det dersom jeg får denge løs på low lv's + får honor = fint utstyr, nesten gratis. Så klart liker jeg det. Men jeg tror det er en haug med casual gamers som vil få det 4 ganger vanskligere med å nå lv 60 nå med den nye patchen som kommer som vil klage. --- Hvis du leser posten så sa jeg at jeg gleda meg, men jeg kunne ikke fårstå hvofor low lv's gleda seg.
gamer73 Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 jeg blir bare mer og mer glad for at jeg spiller på en PvE server. Da jeg liker å oppdage verden, samt fragge mobs. PvP gir meg ikke særlig mye....får mer enn nok av dette i spill som BF (hvor det gir tusen ganger mer kick!)
XmasB Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Gjennom honor systemet kan man enkelt skaffe seg det beste utstyret for en billig penge. Og enda enkelre blir det dersom jeg får denge løs på low lv's + får honor = fint utstyr, nesten gratis. Så klart liker jeg det. Trodde det skulle bli sånn at man ikke fikk honor for å wacke de som var xx lvls lavere... Synes det er helt greit at man ikke får straff for å drepe de som er lavere. Men man burde heller ikke bli særlig belønnet. Har til gode å se en film eller hørt historier hvor den snille/slemme lar den slemme/snille slippe unna fordi han/hun er underlegen... Det gir jo ikke mye mening. Men.... Når kommer honor systemet?!?!?
JPNord Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Jeg håper på idag, men tviler ganske så sterkt på det...
XmasB Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 ...final in-depth look at the upcoming player-versus-player systems planned for World of Warcraft... Mye som tyder på at det tar en stund enda...
zbegra Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 (endret) Det kommer jo til å fungere som alt annet. Grå spillere får man ikke honor for å drepe, grønne får man litt honor for, gule enda mer osv. Endret 15. april 2005 av zbegra
XmasB Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 http://wow-europe.com/en/pvp/pvp-article-part2.html jo. Det har stått der en stund nå.
henrik_s Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Gjennom honor systemet kan man enkelt skaffe seg det beste utstyret for en billig penge. Og enda enkelre blir det dersom jeg får denge løs på low lv's + får honor = fint utstyr, nesten gratis. Så klart liker jeg det. Trodde det skulle bli sånn at man ikke fikk honor for å wacke de som var xx lvls lavere... Synes det er helt greit at man ikke får straff for å drepe de som er lavere. Men man burde heller ikke bli særlig belønnet. Har til gode å se en film eller hørt historier hvor den snille/slemme lar den slemme/snille slippe unna fordi han/hun er underlegen... Det gir jo ikke mye mening. Men.... Når kommer honor systemet?!?!? du får straff. dishonor points hvis du dreper spillere som er X levler under deg
chokke Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 så når man skal lage en ny char, så kan man få en venn til å lage en char på andre laget, så dreper du han maaaange ganger? Og de som dreper mange, og får mye honour kan jo kjøpe bedre items, sånn at de kan drepe enda fler og kjøpe enda bedre items osv. Hvordan blir dette balansert?
MrLee Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 (endret) Ett eller annet system med diminishing returns for corpse camping (som jo det scenariet du fremla vil ligne og derfor omfatte?) er vel implementert? Regner med at Blizzard har tenkt på den muligheten ja. ang item tilgjengelighet.. det er jo slik at hvis man spiller mye, så får man bra ting.. også i dag. Ser ingen grunn til at PvP rewards skal bli ubalanserende jeg. Tviler på at de er så forbanna mye bedre enn Gode items som dropper de itemsa de kan kjøpe.. Endret 16. april 2005 av MrLee
chokke Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 tenkte ikke på corpse camping. For eksempel en som har mange gode items (gjerne førstemann som får de) vil være litt bedre før kampen og ha større sjans for å vinne, så da hvis han kan spilleog vinner igjen, kan han kjøpe bedre items og møte andre folk som dør enda lettere osv osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå