Gå til innhold

Hvem liker wrestling?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner å bli maaange år siden jeg syns det var kult. Det er jo bare en rehash av samme greia år etter år. Store muskelgutter som liksom-kjefter på hverandre etter manuskript før kampene osv. Typisk good guy vs bad guy. Men jeg drar på smilebåndet når gamle helter som Ultimate Warrior, Hulk Hogan, British Bulldog og de gutta blir nevnt. Kjenner ikke til noen av de nye.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Det er sant, de trenger den fysikken de har for å tåle alle kastene. Tror ikke det er så digg å bli kasta bakover mens en 100kg muskelbunt lander oppå deg samtidig.

Meksikansk wrestling er egentlig mye artigere, der har alle sammen syke sprakende masker og spiller spesielle karakterer.

 

Her er noen suspekte karer:

http://www.wrestlingmuseum.com/pages/bios/mexican/

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Favoritter da?

favorittene er:

1. Dave Batista

2. HBK - Shawn Michaels

3. Triple H

4. The Undertaker

 

og fler

 

Joda, greit nok at de vet hva som kommer til å skje og forbereder fallet osv.

Men å hoppe og lande på ryggen med en 120kg ruslebiff oppåseg krever sin mann...

jepp, men mange av de er utdanna stuntmenn osv også da. så de veit hva de gjør!

Lenke til kommentar

Batista duden er jævla stor.. 196 høy og 142 kg elns i bare muskler. ikke alle som kan lette 100 kg +/- etter en hånd høyt opp i lufta å slenge dem hardt i gulvet igjen. the undertaker er også stor, men han begynner vel å dra på åra. big shaw eller hva de kaller han og er vel den største som er med i wrestling greia, men han er ikke like veltrent som alle de andre, men fy faen han er høy og brei.. jeg synes wrestling er ganske gøy å se på. så på cage wrestling greier en gang, da ble en kasta ned fra buret som var ca 4 meter høyt og landa på ryggen, det må man bare kjenne :p de slår også hverandre i hode så de begynner å blør, men jeg tror blodet er ganske fake :p

Lenke til kommentar
Batista duden er jævla stor.. 196 høy og 142 kg elns i bare muskler. ikke alle som kan lette 100 kg +/- etter en hånd høyt opp i lufta å slenge dem hardt i gulvet igjen. the undertaker er også stor, men han begynner vel å dra på åra. big shaw eller hva de kaller han og er vel den største som er med i wrestling greia, men han er ikke like veltrent som alle de andre, men fy faen han er høy og brei.. jeg synes wrestling er ganske gøy å se på. så på cage wrestling greier en gang, da ble en kasta ned fra buret som var ca 4 meter høyt og landa på ryggen, det må man bare kjenne :p de slår også hverandre i hode så de begynner å blør, men jeg tror blodet er ganske fake :p

Batista veier 144 kg.

 

Undertaker er 208 cm høy og veier 152 kg.

 

Big Show er bra trent, men har for høy fettprosent til å være spesielt markert. Andre the giant var forøvrig større en Big Show; han var 223 cm høy og veide 250 kg. Andre hadde sykdommen "giantism", den har ikke Big Show. Denne sykdommen gjør at kroppen produserer unaturlig mye veksthormon. Folk med denne sykdommen blir sjelden mer enn 40 år.

Lenke til kommentar
så på cage wrestling greier en gang, da ble en kasta ned fra buret som var ca 4 meter høyt og landa på ryggen, det må man bare kjenne :p

Rey Mysterio hoppa fra 5 meters høyde og landa på en fyr, husker bare ikke hvor jeg så det.

 

Ztv har forresten slutta å sende wrestling. :realmad::cry:

Kanskje like greit, de hang jo en måned etter uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...