Gå til innhold

Hvem liker wrestling?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere "fjortisser i klassen min som ser på det. Selv synes jeg det er helt sykt teit og DØNN kjedelig!

 

De som ser på deti min klasse vet det er fake, men alikevell snakker di som om det skulle vært ekte. De har også wrestlig i gangene inne på skolen. Føler meg rimelig flau over di der jentene står og himler med øynene.

 

De snakker om de forskjellige personene og "triksa" somom det skulle vært Pokemon!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

I mine øynene så er matchene kun en liten del av wrestlingen. Jeg elsker de små talene til JBL, maktspillet til HHH og hele institusjonshistorien til Heidenreich.

 

Og det er heller ikke til å skyve under en stol at de gutta der er topptrente (ehm, Ric Flair og noen andre er vel heller unntaket som bekrefter regelen) idrettsmenn.

Lenke til kommentar
Undertaker?! :sick: Æsj, han er jo så stygg! Hver gang han skal slåss mot noen så stikker bare motstanderene av! F.eks Luther Reigns og han andre karen.

Ja, det er vel ikke hver gang akkurat. :)

Nei, kanskje ikke. Men det er iallefall mange som gjør det. :thumbdown:

Det er mye morsommere når Undertaker banker dem!

 

Er det sant at ZTV sluttet å sende Wrestling på søndager fordi det var et barn som hadde tatt et Wrestling triks på en medelev så han hadde brukket ryggen eller noe?

En venn av meg sa at det fortsatt sendes, på Tirsdager i skoletida. Fordi da kan ikke elever se på det (med mindre de skulker eller er syk).

Lenke til kommentar
Favoritter da?

The Rock :love:

Favoritten nå er HHH (ja faktisk, han er en legende)

 

Men kontrakten til The Rock er ikke lenger gjeldene :( (sier ihvertfall ryktene)

 

Selv i det siste har jeg bare følgt med på RAW, begynner å bli ganske lei SmackDown! kjedelige storyliner IMO.

 

Jeg ser fortsatt på wrestling, jeg er en stor tilhenger. Laster ned fra USA tho, ser ikke på de på ZTV. (om det fortsatt går der)

 

I vinterferien var jeg i N.Y å se RAW live! :w00t: Fytti så stilig det var!

Endret av Stish
Lenke til kommentar
joda, goldberg er tøff. noen som veit hvorfor han har slutta?

Han hadde for store krav når det skulle bli skrevet en ny kontrakt.

Han ville ha mer penger + en storyline med Stone Cold. Noe som McMahon avslo.

 

Jeg likte han ganske, ingen tar sphere som han.

Har noen av dere sett da han "sphera" The Rock på Backlash02 ellerno?

Han ble nesten delt i to :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...