Gå til innhold

Hva ser du fram til ang E3 2005?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg til å få info om next-gen konsoller.

Btw:

Fredag 13.mai sendes et timelangt program om Xbox 360 på MTV.

Programmet «MTV Presents: The Next Generation Xbox Revealed» vil sendes på amerikansk TV på kvelden den 12. mai, mens her i Norge vil programmet gå fredag 13. mai klokken 22.00.

TV-programmet ledes av skuespiller Elijah Wood, som er mest kjent for sin rolle som Frodo i «Ringenes Herre»-trilogien. Las Vegas-bandet The Killers vil stå for underholdningen.

Ifølge pressemeldingen vil programmet vise frem både maskinen og fremtidige Xbox-spill. Det vil også ta for seg fremtiden til Xbox Live, og flere kjendiser vil visstnok dukke opp for å si sitt.

Gleder meg! :dribble:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Marek Spanel and myself will be in attendance at room 6941 of Kentia hall where we intend to announce our release plans for 2005 and beyond. We will also reveal further details about the games we're currently working on.

Ut fra det høres det ur som vi får litt NYHETER iaf om OFP2 :dribble::w00t:

Skrevet

Ser helt klart først og fremst fram til presentasjonen av neste generasjons konsollene. Ser også fram til visningen av framtidige PSP-spill, samt at jeg håper det kommer mange nyvinninger i Eye-toy sjangeren :D

• 2 uker senere...
Skrevet

Gleder meg veldig til informasjon om Nintendo Revolution og neste Zelda-spillet jeg. Ellers er det vel ikke noe særlig som intereserer meg, med mindre Blizzard kommer ut med en overaskende nyhet :)

Skrevet

Jeg har lyst til å se PS3, MGS4, GTA PSP, Devil May Cry PSP, XBox 360, og...kanskje den nye Zelda selv om jeg ikke har likt Zelda siden A Link to the Past. Det er alltid hyggelig å være overrasket.

Jeg må også se de E3 "booth babes" :p

Skrevet

Stalker og Gothic 3. Og kanskje PB sier litt mer om hva de mente med at de skulle ta saken i egene hender angående Night of the Raven.

Skrevet

Selvsagt ser jeg mest fram til presentasjonen av neste generasjons konsoller.

Men håper også vi får vite mer om MGS4.

Gleder meg også veldig til hva Square Enix har å komme med. Håper vi får vite mye mer om Advent Children, og ikke minst Final Fantasy XII.

Skrevet

ser fram til? hva da? er jo ingenting å se fram til pr idag, nei, satser heller på at de kommer og overrasker meg jeg så får vi heller se hva dem kommer med :)

Skrevet
ser fram til? hva da? er jo ingenting å se fram til pr idag, nei, satser heller på at de kommer og overrasker meg jeg så får vi heller se hva dem kommer med :)

Ikke?

Skrevet

Ikke?

han skriver så, så då meiner han vel det da. er ikkje noko galt med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...