Gå til innhold

Hva ser du fram til ang E3 2005?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prey, Fear og Stalker.

Jeg gleder meg også til å få info om de to spillene jeg venter mest på; Duke Nukem Forever og Operation Flashpoint 2. Jeg tror ikke det vil komme noe info om disse spillene på E3. 3D Realms vil ikke si noe om DNF fordi dette vil ta all oppmerksomhet bort fra Prey. Ingenting som tyder på at vi får høre noe om Flashpoint 2 heller :no:

Skrevet

Hmmm, jeg fikk akkurat tak i en dårlig nyhet. :mad:

Codemasters vil ikke vise noen spill på årets E3!

"Computer Games Magazine has learned that Codemasters will not have an exhibit of upcoming games at this May's Electronic Entertainment Expo, nor will they be showing upcoming games to the media at the show.

According to what a Codemasters PR spokesperson told Computer Games Magazine, the publisher will attend E3 but only in a limited capacity with a room at the Los Angeles Convention Center to conduct business. The room will not be showcasing any upcoming games to the media or press at the expo. Codemasters recently received a large investment from the venture capital group Benchmark Capital Europe,with the firm acquiring 40 percent of the publisher."

Så, hvis dette er sant... glem alt om å se noe fra Operation Flashpoint 2 eller OFP Xbox... :mad:

Jeg har sendt forespørsler til Codemasters og BIS om dette nå... men forventer vel ikke akkurat noe svar... :roll:

Skrevet
Hmmm, jeg fikk akkurat tak i en dårlig nyhet. :mad:

Codemasters vil ikke vise noen spill på årets E3!

"Computer Games Magazine has learned that Codemasters will not have an exhibit of upcoming games at this May's Electronic Entertainment Expo, nor will they be showing upcoming games to the media at the show.

According to what a Codemasters PR spokesperson told Computer Games Magazine, the publisher will attend E3 but only in a limited capacity with a room at the Los Angeles Convention Center to conduct business. The room will not be showcasing any upcoming games to the media or press at the expo. Codemasters recently received a large investment from the venture capital group Benchmark Capital Europe,with the firm acquiring 40 percent of the publisher."

Så, hvis dette er sant... glem alt om å se noe fra Operation Flashpoint 2 eller OFP Xbox... :mad:

Jeg har sendt forespørsler til Codemasters og BIS om dette nå... men forventer vel ikke akkurat noe svar... :roll:

NEEEEIIIII!!!!!!!!!!!!!

Jeg vil se OFp2 NÅ! :mad:

Skrevet (endret)

Det kan hende dette ikke er helt 100%...

En person hos BIS sa akkurat at han ikke hadde hørt noe om dette... venter fortsatt på svar fra Codemasters.

Inne på "exhibitor list" på www.e3expo.com står fortsatt Codemasters oppført med 4 stands i Kentia hallen også...

Vel, vi får bare smøre oss med tålmodighet inntil vi får en bekreftelse eller avkreftelse på dette.

Har Gamer.no hørt noe om dette enda eller?

**OPPDATERT**

Ok, snakket litt frem og tilbake med BIS nå og de gjorde meg oppmerksom på at BIS nå er oppført på exhibitor list som egen utstiller med egen stand! :D

Company name: Bohemia Interactive a.s.

Hall: Kentia

Booth: 6941

Så det er håp alikevel... til ******* med Codies...

Endret av RogueFreak
Skrevet

Og nå fikk jeg svar fra Codemasters...

Operation Flashpoint 2 is not released until late next year, so is more likely to be shown at next year's E3. The Xbox version of Operation Flashpoint has been delayed and so we do not yet have a firm release date for this at the current time.

Ikke ett eneste svar på om det var sant at de ikke skulle vise noen spill på E3... :thumbdown:

Nå vet jeg ikke om de har helt snøring hos Codemasters... men jeg likte ikke delen med at OFP 2 ikke vil komme før sent neste år... :ermm:

Skrevet
Nå vet jeg ikke om de har helt snøring hos Codemasters... men jeg likte ikke delen med at OFP 2 ikke vil komme før sent neste år... :ermm:

Tja, gjør meg egentlig ingenting. Fint at de tar seg tid til å lage noe ordentlig. Det som ikke er bra er Xbox-utgaven. Snart kommer Xbox 360. Jeg vet at det fremdeles er mange som kommer til å kjøpe Xbox1-spill, men spillet kan fort komme litt i skyggen.

Skrevet

dette sier Placebo på Bi forumet:

We interrupt your conspiracy theories for a word from the sponsors....

As much as we'd love to shout from the rooftops our future plans (including this year's E3), I'm afraid we're too busy working hard making the PC sequel to Operation Flashpoint the best game it can possibly be. That said we may announce details about our plans for E3 next week.

Now back to the conspiracy theories.......

maybe? maybe not ? ;)

Skrevet

Jeg ser, så klart, frem til mer informasjon rundt PS3. Samt FFXII-informasjon. Så hadde det ikke vært dumt hvis det hadde blitt sluppet noen nye trailere til The Legend Og Zelda. Og det er faktisk på tide med en Gothic III-trailer.

Skrevet

booth babes

har og høyrt nokre rykter om at det skal bli vist fram nokre dataspel der, men eg trur ikkje at dette kan stemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...