Gå til innhold

Beste vei å komme til lvl 60?


Anbefalte innlegg

level 45 Paladin på shadow moon selv;)

 

Meeen.. skal starte en ny Undead warrior så snart jeg er hjemme ifra ferie.

 

tenkte på å grinde et par level under siden de slår svakere, men XP forskjellen er ikke så stor. Å man dreper de raskere.

 

 

Offtopic:

Noen som vet hvorfor mitt Visa Electron nummer ikke blir godkjent?

Får bare "invalid Card number" og det er FRYKTELIG irriterende.

så da kan jeg ikke spille =(

Kan ikke ha en character fra hver sin faction på samme server.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
level 45 Paladin på shadow moon selv;)

 

Meeen.. skal starte en ny Undead warrior så snart jeg er hjemme ifra ferie.

 

tenkte på å grinde et par level under siden de slår svakere, men XP forskjellen er ikke så stor. Å man dreper de raskere.

 

 

Offtopic:

Noen som vet hvorfor mitt Visa Electron nummer ikke blir godkjent?

Får bare "invalid Card number" og det er FRYKTELIG irriterende.

så da kan jeg ikke spille =(

Kan ikke ha en character fra hver sin faction på samme server.

Jo, hvis serveren er PvE. Hvis han spiller på en PvP-server blir han nok nødt til å starte på en annen server ja.

Lenke til kommentar

jeg bare questet fram til level 34. Da gjorde jeg masse "kill 10 x" quests i stranglethorn,

og fortsatte og grinde på dem etter jeg var ferdig med questene.

 

Orker ikke anstrenge meg for å tolke hva man skal gjøre i quests, derfor liker jeg best enkle oppgaver =P

 

Synes heller ikke alltid quests er mer morro enn grinding.

Lenke til kommentar

Selvsagt går det fortere om man quester, forutsatt at man har litt oversikt over hvilke quester som gjøres hvor, når de bør gjøres, og i hvilken rekkefølge. Du får full uttelling for mobs du dreper under en quest, og i tillegg får du en pen bonus når du leverer inn questen. Da er det bare å "grinde" på ting du trenger for å fullføre en quest eller tre, så får du i både pose og sekk.

 

Hva slags level det bør være på mobs du grinder er litt avhengig av klasse. Som warrior kunne det gjerne være greit å grinde på ting 2-5 levler under, fordi de dør fort og med lite nedetid, mens jeg som affliction warlock ofte kunne drepe mobs på/over min level rimelig effektivt.

Lenke til kommentar

Har NE char's som opptar alle navnene jeg vil ha så skal jeg delete alliance char's mine når jeg starter UD ;)

 

noen som kan si meg adressen til den ahlakazam siden? O.o;; Aner ikke hvordan man staver adressen å kan ikke finne den noe steder.. -__-;;

Lenke til kommentar

Jeg er en av de høyere i guilde om dagen, og synes det er moro å hjelpe det som er noen hakk under med quester i Zul Farrak, Maraudon, Sunken temple +++

 

God xp, alltid hyggelige dyktige folk siden jeg tross alt kjenner dem meget godt alt. Får det jeg trenger av items når det blir noen bra drops osv. Pluss at det hjelper å levle dem, så kan de hjelpe meg med ting som jeg sliter med akuratt nå.

 

Har også en lv23 druid som jeg driver å spiller litt for å ha det moro... Men herregud så mye idioter som spiller rundt det nivået om dagen. Om det er et nytt fenomen, eller om det var like mye idioter når jeg spilte på det nivået husker jeg ikke. Men det ødelleger mye av opplevelsen, det er helt sikkert. Grupper som faller fra hverandre før vi har kommet frem til quest destinasjonen fordi folk har gått i tryne på hverandre :thumbdown:

Lenke til kommentar

Virker som om det er endel folk som "strander" på lvl 20ish ja..det virker på meg som om endel folk er "redde" for å utforske områder langt borte fra Orgrim. Eller så er de rett og slett late eller fantasiløse. Ikke vet jeg. Synes nå det er litt irriterende med folk som maser om "powerlevling" jeg da. Har ingenting i mot å hjelpe folk med elite quests, men jeg gidder ikke å slepe folk igjenom solo quests.

Lenke til kommentar

Grinding: spill-uttrykk for å gjøre en repeterende handling for å avansere i skill/level.

 

I denne sammenhengen å finne seg en "spot" hvor du kan holde deg i noen timer og bare drepe mobs som spawner i området til du har fått nok experience points til å levle.

 

Brukes også i tradeskill-sammenheng i forhold til å øke skills. Heldigvis er WoW mye mindre ekstremt enn Everquest 2 på dette planet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...