Choo Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Hei Jeg bare lurer, er den beste veien til level 60 å grinde mobs noen levler under deg konstant eller å powerqueste? (Noe som blir vanskelig uten venner som spiller like mye som deg når du kommer høyere på lvlene.) mvh André.
JPNord Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Jeg synes det er best med grinding kombinert med drepe-quester. Men jeg er bare level 45 så jeg vet ikke hvordan det er senere i spillet...
Exxonsen Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Hmm... grinder du da 1. opp til et-par lvl'er over? 2. på samme lvl? 3. eller et-par lvl'er under?
Choo Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 level 45 Paladin på shadow moon selv;) Meeen.. skal starte en ny Undead warrior så snart jeg er hjemme ifra ferie. tenkte på å grinde et par level under siden de slår svakere, men XP forskjellen er ikke så stor. Å man dreper de raskere. Offtopic: Noen som vet hvorfor mitt Visa Electron nummer ikke blir godkjent? Får bare "invalid Card number" og det er FRYKTELIG irriterende. så da kan jeg ikke spille =(
JPNord Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Det som mange sier (og som jeg er enig i) er at det lønner seg å grinde et par levler under, dette siden de er lettere og drepe slik at man slipper å bandasjere/spise mellom hver kamp.
Ciwie Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Offtopic:Noen som vet hvorfor mitt Visa Electron nummer ikke blir godkjent? Får bare "invalid Card number" og det er FRYKTELIG irriterende. så da kan jeg ikke spille =( Du kan ikke bruke koden som står på selve kortet ditt. Det som står på kortet er kontonummer, og det er kortnummer du leter etter... Snakker du med banken kan du få utdelt dette nummeret med en advarsel om at du må være forsiktig med hvor du taster det inn. Jeg har brukt Visa Electron en stund nå, og det har fungert, men etter noen dager blir subscription setup restarta, og jeg må taste koden inn igjen. Det er mulig betalingen blir avvist av banken, er usikker på dette. Så tiden mellom det står "Pending" og kortet blir avvist, spiller jeg gratis, siden kontoen ikke har blit trukket. En fin blanding av Quests og killing er nok det beste..?
Choo Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 å.. xD det er også noe ja..! takk for hjelpen med konto/kort nummer! =) tror jeg skal teste å komme meg til level 30 med questing, satse¨på å få whrilwind axe (Forsatt level 30 quest? ) og så se om det går fortere å grinde en å queste da, questet til level 45 med min paladin. (Litt farming for BOW bare, men 1 gusting vortex pr 10 minutt... yay..x_x)
JPNord Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Jeg synes det er best å queste frem til omtrent level 35, mens etter dette er det lettere å grinde for å levle fortest mulig (slik har det i hvertfall vært for meg)
Roberticus Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Min main er lvl 44 nå og jeg kjører quests hele tiden. Veldig sjelden jeg grinder på mobs siden jeg synes det er litt kjedelig. Bare hvis jeg feks har igjen 10-15k xp til level og ikke gidder å stresse med vanskelige quests. Men jeg merket at det går faktisk veldig fort å levle ved grinding. Jeg vil ihvertfall ikke anbefale grinding pga at det ødelegger opplevelsen min av spillet. Det var i stor grad det som slo ihjel Everquest 2 for min del. Der var standarden å finne seg ei gruppe, så finne seg en fast plass enten i landskap eller i en dungeon og så bare stå der i timevis og grinde. Føltes helt meningsløst og var utrolig kjedelig. På min level er det en god del quests fortsatt fra Booty Bay, Camp Mojache i Feralas og Gadgetzan i Tanaris. Ser ikke ut til å slippe opp for greie quests enda. For å stjele litt god livs-filosofi og bruke det her; "Det er ikke reisens endestasjon som er målet, men reisen i seg selv"
JPNord Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Liker selv å queste, men det er et kjent fenomen at mellom 45-49 (omtrent) er det lite quests, dermed blir det automatisk mye grinding for å komme forbi denne "dauperioden".
GRendal Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 For å stjele litt god livs-filosofi og bruke det her; "Det er ikke reisens endestasjon som er målet, men reisen i seg selv" må si meg enig i den der
M@R7!N Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Choo, håper ikke du mente at warrior slår svakere? FYI så er paladin den melee klassen med lavest dps Men kan stemme det du sier, paladin har heal og greier, og klarer monstre uten å miste mana og hp nesten
dimdal Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Hvorvidt du skal satse på grinding som primær XP-kilde avhenger av klassen du spiller. Jeg grinda min Shaman fra 35-55, men det var ikke spesielt morro, fordi Shaman ikke er mest velegnet til grinding ( kjører jo selvfølgelig en melee-build, men uansett.. ). Nå spiller jeg derimot en Hunter, og denne har jeg hørt mye bra om mht. grinding. Har også spillt Rogue, og det er også en fin klasse å grinde med.. Dersom du er priest, vil jeg anbefale deg å ta instance runs for XP, særlig på de siste 5 levlene. Mye fordi du er sterkt ønsket i instance-groups/raids. Spiller du derimot Paladin... ja, jeg sier ikke mer.
Potetdamen Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Du kan jo grinde mobs som bare f... men det er utrlolig kjedelig. Skal selv grinde meg fra lvl 48 til 50 nå , zzzz
chokke Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 litt rart er det når de første som kommer til lvl 60 er mage eller rogue
dimdal Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Har faktisk opplevd å sovne foran pcen mens jeg grinda...
Aiven Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 (endret) Den raskeste er å grinde. Den morsomste er å queste. Men HVEM ER BEST!?! edit: har selv questet meg til lvl 55, med 17 dagers spilletid. Så det med at det ikke går an å queste seg til topps er bullshit, det er mer enn nok quests! Tar det med ro og nyter spillet. Gidder ikke stresse, men hjelper guilden, raider litt, tuller litt rundt osv. Endret 7. april 2005 av Munch
dimdal Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Jeg tror at alle rewards du får for å queste deg til lvl 60, veier opp for den brøkdelen av ekstra tid det tar i forhold til grinding.
Omar Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Det er 100% sikkert at grinding går fortere enn å kun queste. Det beste er nok å grinde kombinert med questing. Men om du vil levle kjapt, så være litt kresen på questa du tar. Ta kun quest der du må drepe mobs eller noe i questet. Så du får grinde Xp samtidig som du får quest reward Xpen i tillegg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå