Gå til innhold

MSN 7 er sluppet

oro2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problem 1; Er det bare meg eller er MSN 7.0 laggete? Virker som alle meldingene kontakter skriver til meg kommer opp samtidig.

Problem 2; Har 10mbit linje, og når jeg sender dem filer, virker det som jeg har Telenor ADSL linje. Vanligvis sender jeg en fil på 3 mb på 15 sek, nå går det opptil 45 sek - 1 min. :no:

Hadde aldri sånne problemer med 6.2 *savne*

I går så prøvde ei venninne å sende meg en fil. Det rare er at forespørselen kom opp i vinduet til en annen... :hm:

Haha, ja har vært borti noe lignende.. Jeg skulle få en mp3 (før jeg hadde fikset patchen) og alle meldingene om at det ikke gikk kom opp i et annet chatvindu jeg hadde oppe... Skumle sakler. :ermm:

I går så prøvde ei venninne å sende meg en fil. Det rare er at forespørselen kom opp i vinduet til en annen...  :hm:

Haha, ja har vært borti noe lignende.. Jeg skulle få en mp3 (før jeg hadde fikset patchen) og alle meldingene om at det ikke gikk kom opp i et annet chatvindu jeg hadde oppe... Skumle sakler. :ermm:

Har du og lagd merke til hvor sinnsyk ustabil Stuffplug NG er? :(

Grundig: det kan du vel fixe i Alternativer...veldig, særdeles lite problem.

Om noen kunne svare på om de ALDRI hadde oppgradert sin v.6.2 og den funker fint, så hadde det vært greit.

Fordi eg gjorde en feil, oppgraderte til v7 BETA og senere v7, for så å prøve å re-installere v.6.2, men det funker da altså IKKE! :(

hej..

lurte litt på om det er mulig å fjerne smileys i nickene til folkene? i main liksom.. er sinnsykt irriterende..

koz erik

Les hele tråden, så finner du svar på det :)

har nå lest hele tråden, installert både A-Patch og msn plus!.. men finner det fortsatt ikke ut..

Trenger hjelp, smileys er noe herk.

erik

har nå lest hele tråden, installert både A-Patch og msn plus!.. men finner det fortsatt ikke ut..

Trenger hjelp, smileys er noe herk.

erik

hvis du har MSN Plus! (www.msgplus.net) kan du velge hva kontaktene dine skal hete... altså DU velger navn på hver av kontaktene, kontaktene velger ikke dette selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...