Gå til innhold

MSN 7 er sluppet


oro2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du bytter ut denne filen(vedlegg) med den som er i Msn messenger mappen fra før så får du norsk språk :) Da slipper du å vente på at den norske versjonen skal slippe ut... Husk å ta backup av den gamle .dll filen.. greit å ha... Har delt den i 4 deler.... Siden man ikke kan laste opp mer enn 256k.. rar format..

msgslang.part1.rar

Lenke til kommentar
Kommer feilmld om at programmet har utført en ulovlig operasjon og vil bli lukket, uansett om Messenger er åpent eller avsluttet.

Har prøvd på 2 forskjellige PC`er med Win XP. Noen andre som har prøvd dette?

Merkelig. Fungerte perfekt hos meg. Jeg bruker denne versjonen av MSN http://download.microsoft.com/download/0/a...ESSENGER_DL.EXE (norsk). Og du er 110% sikker på at MSN var lukket? Husk at Outlook, IE osv også må være lukket. Sjekk i Task Manager at prosessen msnmsgr.exe ikke kjører.

 

Kom på: Mulig dette programmet krever .NET for å kjøre, har du det inne?

Endret av superdigg
Lenke til kommentar
Jeg har lukket MSN & Outlook, samt sjekket i listen over prosesser at ingen av dem kjører. Har restartet og prøvd igjen. Har .NET installert.

Både Msn messenger & msg plus er norsk.

Merkelig at det er likedan på 2 forskjellige PC`er.

Aha! Problemet er at du allerede kjører MsgPlus! Funker bare på umodifisert MSN. Har kommet en bedre patch også: http://209.245.59.107/Gimme/15529116/12329...2/msn_patch.rar

 

Det du kan gjøre hvis du gidder er å KUN fjerne reklamen (og evt andre ting MsgPlus! ikke gjør) og så gjøre en hex compare mellom original msn og reklamemoddet. Regner med du da kan modifisere en MsgPlus! utgave i en hex editor basert på det du fant.

Lenke til kommentar
Ok. Men hex-editoring er ikke min sterkeste side for å si det sånn  :tease:

 

Linken fungerer ikke hos meg

Linken fungerer greit fra Firefox ihvertfall...

 

Siden jeg er så snill så skal jeg fortelle deg hvordan du enkelt kan fikse dette selv.

 

Edit: Et tips. Ta en kopi av msnmsgr.exe (kall den msnmsgr.exe.original eller noe)!!!

 

1. Last ned Resource Hacker, det trenger ikke installeres eller noe bare pakkes ut.

 

2. Start Resource Hacker. Gå til File -> Open og finn msnmsgr.exe og velg Open.

 

3. Trykk Ctrl + f og skriv inn

adbannercontainer

og trykk enter.

 

4. Nå har du funnet hvor den ligger så nå skal du bare fjerne den. I linjen over der du fant adbannercontainer så står det

<element layoutpos=top

her skal vi omorganisere litt. Forandre den linjen sånn at det blir slik:

<element layoutpos=none

.

 

5. Nå må du trykke på "Compile Script" og så File -> Save

 

6. Start om MSN og reklamen skal være borte + at du er en 1337 hacker :thumbup:

Endret av superdigg
Lenke til kommentar
Er det jeg som er blind eller fins det ikke lenger mulighet i MsgPlus for å fjerne reklamen nederst?

Nei det stemmer. Sjekk ut denne: http://www.msgshit.com/downloads/447

hva er den patchen for? fjerne reklamen i msg plus! ?

Nei. Den er for å fjerne reklamen nederst i kontaktvinduet. Dette var mulig å gjøre tidligere i MsgPlus! men ikke nå lengre. NB! Patchen funker (tydeligvis) ikke hvis du har MsgPlus! installert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...