Gå til innhold

D3 RoE er ute da...


Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært på Gamezone i Stavanger og skaffet meg DOOM 3 Resurrection Of Evil Så nå skal jeg endelig fått spilt spillet. Men har hørt noen steder at det tar ca 10-12 timer å fullføre expansion. Egentlig litt rart siden det bare er en CD siden spillet kommer i CD-rom ikke DVD :hmm:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har jeg vært på Gamezone i Stavanger og skaffet meg DOOM 3 Resurrection Of Evil Så nå skal jeg endelig fått spilt spillet. Men har hørt noen steder at det tar ca 10-12 timer å fullføre expansion. Egentlig litt rart siden det bare er en CD siden spillet kommer i CD-rom ikke DVD :hmm:

Er vel forsåvidt ikkje så veldig rart ;) Dette er jo en addon, der man allerede har grafikk filer(som tar stor plass) og resten av grunnlaget for addon pakken via doom3.

Lenke til kommentar
Nå har jeg vært på Gamezone i Stavanger og skaffet meg DOOM 3 Resurrection Of Evil Så nå skal jeg endelig fått spilt spillet. Men har hørt noen steder at det tar ca 10-12 timer å fullføre expansion. Egentlig litt rart siden det bare er en CD siden spillet kommer i CD-rom ikke DVD :hmm:

Er vel forsåvidt ikkje så veldig rart ;) Dette er jo en addon, der man allerede har grafikk filer(som tar stor plass) og resten av grunnlaget for addon pakken via doom3.

He he glemte det ut ja :whistle: Du har rett "Mala"! :thumbup:

 

Men uansett likte den gravety gunnen i expansion pakken

Lenke til kommentar

For dere som har spilt D3 ROE så kunne jeg trengt et ærligt svar. Har spilt litt og kommet til han fyrenn (doktoren/scientist) kall hva du vil det og han sier ett eller annet som "Stay away stay away" før han blir forvandlet om til et blodtørstigmonster. I gangen etter å ha drept han så får jeg en kraftig FPS drop. Fra 60 FPS og helt ned til 4 FPS. Er dette normalt og har andre opplevd så kraftig FPS drop? For å si det slikt så får jeg konstant mellom 50-60 fps i DOOM 3 så dette var veldig rart, pga dette skjer kunn på dette området.

 

Ellers så har jeg sjekket måde 3D mark 03 og 05 og fikk gode resultater og de andre spillene funker som de skal uten FPS drop

 

Spillet blir kjørt i 1280x1024 oppløsning og innstiollinger er satt opp på High.

Lenke til kommentar
Auda, tollen hadde jeg ikke tenkt på! Tenkte bare at Play.com sender alt i to pakker, slik at det ikke skal bli over 200,- per pakke. Faen :blush:

 

Kanskje jeg må vente meg et lite fortollingsgebyr? Hvor mye vil dette isåfall være, noen som vet?

Jeg har en god og en dårlig nyhet til deg.

 

Den dårlige: Du må betale moms og fortollingsgebyr på varer over 200 kr. Moms på din pakke blir omtrent 53 kr og postens fortollingsgebyr er 150 kr, altså må du lange ut 418 kr til sammen for spillet, dette er vel litt mer enn spillet koster i norske butikkhyller.

 

Den gode: Vanligvis bryr de seg ikke når det er en så liten overskridelse. Krysser fingrene for deg :)

Lenke til kommentar
Auda, tollen hadde jeg ikke tenkt på! Tenkte bare at Play.com sender alt i to pakker, slik at det ikke skal bli over 200,- per pakke. Faen  :blush:

 

Kanskje jeg må vente meg et lite fortollingsgebyr? Hvor mye vil dette isåfall være, noen som vet?

Jeg har en god og en dårlig nyhet til deg.

 

Den dårlige: Du må betale moms og fortollingsgebyr på varer over 200 kr. Moms på din pakke blir omtrent 53 kr og postens fortollingsgebyr er 150 kr, altså må du lange ut 418 kr til sammen for spillet, dette er vel litt mer enn spillet koster i norske butikkhyller.

 

Den gode: Vanligvis bryr de seg ikke når det er en så liten overskridelse. Krysser fingrene for deg :)

Du skulle ha krysset tærne også....

 

Fikk postoppkravlapp i postkassa mi. 50,- eller no for postoppkrav og ca 80,- for "forenklet fortollingsgebyr". Akk ja, betalte da originalt 218,- for spillet, pluss disse 130,-

 

Sånn går det når man ikke følger med, men spillet virker spennende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...