gamer73 Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Hei Jeg er ca en time unna å få meg hest. Hva type emotes kan man gjøre med denne? Kan man gå opp på bakbena eller noe osv? Er det en spesiell emotes-skill for mount?
Roberticus Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Trykker man space så steiler mounten når du står stille. Eneste jeg vet om.
Entity extraction Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Vrinske når den får vondt. (hoppe fea en høyde e.l) V
Jan Åge Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 (endret) Stikke å gjemme seg når man blir "dazed" Men seriøst, jeg tror ikke det er noen spesielle emotes til mounts. Syns at mounts skulle vært litt mer pusset opp av Blizzard. Skule vært mulig å gjøre mounten sin litt mer unik med evt. armor, utseende osv. Men dette er vel kanskje ting som kommer. Det bør ihvertfall komme, for hele opplegget for mount er litt skralt akkurat nå imo. Endret 6. april 2005 av Jan Åge
gamer73 Skrevet 6. april 2005 Forfatter Skrevet 6. april 2005 ja..ok..så det er noen få emotes! Og ja dem kommer sikkert med muligheter til å modde mount'sene etterhvert. Er så gla jeg har fått meg mithril spurs..selv før jeg har fått meg hesten hehe...Jeg vil få en flying start LOL
chokke Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 synes man kunne fått forskjellige typer epic mount, at den ene kan bruke sånn armour, mens den andre sånn og sånn har mer liv
phervagor Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 (endret) da dør du... dvs. mounten din i seg selv har ikke noe hp bar. den "lever" ikke... derfor dør kun du Endret 6. april 2005 av phervagor
Minigud Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 når du og den dør, har du den med deg som ghost da?
Aasgaard Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 når du og den dør, har du den med deg som ghost da? Mounten dør aldri. Du blir slått av den, og da forsvinner den i løse lufta. Du kan ikke bruke mount som ghost.
Minigud Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 når du og den dør, har du den med deg som ghost da? Mounten dør aldri. Du blir slått av den, og da forsvinner den i løse lufta. Du kan ikke bruke mount som ghost. hvordan får du den tilbake da? automatisk når du har body back?
Zindre- Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Du summoner den akkurat som en magi som bruker tid før den kastes. Forskjellen er at det er en ting i inventorien du skal klikke på, ikke et spell.
Rookie_NO Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 /dance funker i hvertfall med Ghostwolf som Shaman, kanskje det funker for mount også? Er selv lvl 34 så jeg får ikke sjekka...
gamer73 Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 Ja en hel del emotes unker jo. Men ikke så mange egne mount-emotes. Det jeg gjør mest av er å steile...da får man oppmerksomhet. Men steiler stort sett der hvor det er naturlig..eks..bakketopper..osv Men du verden så deilig å ha mount. Det er utrolig mye artigere å spille nå. Man føler seg ikke lenger så sårbar, da man stort sett kan løpe fra det meste. Jeg har begynt å utforske verden nå....og den er nydelig fra hesteryggen Men vi må få flere mount-emotes..slik som "stepping", forskjellige løpetyper...trav..galopp (denne er jo default)..
Icywiz Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Lurer på en ting: Hva er vitsen med å kjøpe plass til mounten din i stable, når du bare kan summone/unsummon mounten din??
gamer73 Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 Lurer på en ting: Hva er vitsen med å kjøpe plass til mounten din i stable, når du bare kan summone/unsummon mounten din?? Stall er for pets only tror jeg. Ikke mount! Og kattedyr løper vel i en form for galopp om jeg ikke tar feil.
Darky Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Vært moro om man kunne få hesten til å galloppere og lage lyder på kommando (tiger brøl og heste vrinsk eller noe). Og selvsagt å kle den litt opp personlig. Så en gang en kar med hest med flammer rundt beina. Husker ikke arten. Og han løp og hoppet, og i hoppet så tok hesten pirruet. Det så ufattelig komisk ut å se hesten snurre rundt i lufta med alle beina ut til hver sin side....
Licht Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Han hadde vel en Felsteed, Warlock Mount. Fikk min i går <3 Den piruetten opplevde jeg også, skulle skifte retning i luften, men hesten snurret som om den skulle vært tredd på noe. Lo litt av det, og oppdaget at det var ganske hendig for å skifte retning *sånn* i det man lander etter et hopp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå