UnZane Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Oppgraderte nettopp Steam og CS:S via steam, når jeg nå skal spille kobles jeg fra serveren konstant, CS:S kræsjer, maskinen fryser osv... Feilmelding: GetDynamicBaseline : FindStringIndex(15) failed. Minne kan ikke være "read" ? ? Noen andre som har problemer?
Dr.Ittsekk Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 (endret) Har spilt litt nå, og etter en liten stund (ca 3 min) får jeg feilmeldingen: Host_Error: CL_ReadPreserveEnt: u.m_nNewEntity == MAX_EDICTS Skal prøve litt mer og se. . . . EDIT: Nå virker ingenting. Starter CS:S, bildet fryses og jeg må restarte maskinen manuelt. MORO! Endret 6. april 2005 av Dr.Ittsekk
Prelude Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 mine to favoritter er Host_Error: CL_CopyExistingEntity: missing client entity 1364. ** og GetDynamicBaseline: FindStringIndex(33) failed. ** forandrer seg alltid hver eneste gang den dukker opp. gjerne etter ca 10 sekund inni spillet og så plutselig så stirrer jeg på konsollen som har den beskjeden. den andre er når cs-s totalt flipper ut og dumper meg i windows. når jeg da trykker ok, og deretter avslutter steam med høyreklikk og quit så får jeg beskjeden 'hl2.exe generated an error.. ..mye svada.. ..memory could not be 'read'' og så har vi også den fine 'dump til windows og lat som ingenting har skjedd'. altså, steam bare quitter uten noen beskjeder, bam ut i windows uten noe slags advarsel eller beskjed.. ett annet problem jeg har fått med siste steam oppdatering er 'trykk refresh på serverlisten og adsl-modemet kreperer' buggen. aldri hatt det problemet før så, ja. steam har problemer.
Cubicle Dude Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 (endret) Jeg fikk også feil etter oppdateringen! Instruksjonen i "0x24178dob" refererte til adresse "0x00b82ed0". Minnet kunne ikke være i "read" Klikk OK for å avslutte programmet. Forsøkte å koble meg opp på en annen server. Kunne spille i ca 2 min så kom samme feil! En annen (engelskmann) på serveren klaget over samme greia! Dette kom etter at jeg godtok oppdateringen til CS stream som skulle fikse Bugs Pokker...noen løsning der ute? Ciao Endret 6. april 2005 av Master Chiun
Potetfar Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Det kan ha med både refresh på skjermen og heapsize (og mye mer å gjøre). Kan forklare lett: Refresh: Si at du bruker 1280*1024 , 60 hz på desktop og samme oppløsning og 75 hertz i CSS. Da kan det oppstå konflikter mellom CSS og Windows og du får den meldingen. Jeg anbafaler å kjøre samme oppløsning/hertz i CSS og Windows. Heapsize: Heapsize er hvor mye minne (i KB) spillet bruker. Det står i snarveien til CSS, eller i launch options fra propertiesene til CSS fra Steam. Hvis det står -heapsize 512000 (eksempel) der, må du alltid passe på at du har 512 megabyte minne ledig når CSS kjøres. Har du ikke det, får du også den feilmeldingen.
Melfacion Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 det første du bør gjøre er vel å poste i cs forumet?
Jankee Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Flyttes til CS-kategorien, den kategorien er til for CS-spørsmål slik at ikkje det flyter over med CS-sprøsmål i alle andre kategorier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå