Lacim Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Sparer og sparer... Jeg vil si godt gear > mount, så om jeg ser noe fett på AH jeg virkelig har lyst på, tar jeg heller det enn å ri litt fortere.
arlion Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 jeg er penge forbruker til de grader, handler i hytt og pine på AH, utstyret skal ikke bare være bra, men min druide skal se flott ut også, er level 42 nå. hadde ca 20 gull på levl 39, hadde ikke håp om mount med det første, men da jeg gjorde noen quest i stranglethorn droppa det en fin pic 2 hånds øks, og før jeg visste ordet av det hadde jeg 100 gull rir nå rundt på en flott striped frostsaber. epic kommer jeg ikke til å spare opp til, venter heller på honour systemet og tat pvp mounten, kanskje litt mer stress men i det minste ser de sikkelig kule ut. noen som har bilde av alle pvp mountene? har kun sett troll mounten
A|3x Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Epic er vel et must om du skal overleve på pvp server, så jeg sparer til den ja.
abraxa Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Jeg skjønner ikke hvordan dere klarer å svi av så mye penger. Jeg er level 35, og har over 100g i banken. Den største utgiftskilden min er uten tvil å kjøpe nye abilities (rogue). Riktig nok går jeg ikke berserk i AH (som kjøper i alle fall), men jeg har relativt bra utstyr likevel, godt over snittet av andre rogues jeg har kikket på. Quest og instances har gitt meg så og si alt jeg bruker. "Hemmeligheten" min er vel at jeg alltid har hatt en høy mining skill i forhold til level, har vel minet og solgt godt over hundre mithril, og det hjelper bra på pengebeholdningen. Dessuten kjøper jeg opp billige items og selger dem ut igjen, igår kjøpte jeg f.eks. fused wiring for 50s og fikk solgt den for 5g i løpet av noen timer.
hugRmunR Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Jeg er for øyeblikket lvl 32 hunter... Har 2 G Ble visst litt for mye shopping på AH for meg ja
chokke Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 dere kan jo farme baron rivendale eller noe og få hans epic nesten identisk med undead epic warhorse.
X672 Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 dere kan jo farme baron rivendale eller noe og få hans epic nesten identisk med undead epic warhorse. drop raten på den er jo 0.1% da.... og det tar jo ca. 1 time og komme til han
chokke Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 shhh Det er verdt det siden den er 99% liker undead epic som er steike kul.
TRS Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 ser det er blandede "følelser" rundt det å spare eller ikke spare (klisje(sp?), jeg vet). Selv mener jeg at det er like viktig å ha top-notch utstyr (i forhold til level) før lvl60, som når man er lvl60 (spillet skal jo være underholdene før dette og, og da nytter det ikke å være gimpet), og samtidig skal, som tidligere nevnt, karakteren se bra ut (kul, pen, whatever), det er noe som tilhører helheten i spillet, mener nå jeg. Har selv heller ingen problemer med pengebeholdningen, er selv lvl54 nå, har vel ~60g nå, etter en liten shopping spree for å forbedre garderoben min, + jeg har div. items i banken som jeg skal bruke på høyere level. Regner med at mounten kommer etterhvert den også, ettersom jeg på en typisk hunting session der jeg tar quests osv, gjerne sitter igjen med 10g bare i vendor crap.
Tobi2 Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Jeg er Warlock så lvl 40 mount var gratis. Men har runda lvl 60 nå og har ikke spart noe til Epic mount på forhånd. Men du blir overasket over hvor raskt du tjener penger når du når denne lvl`n, ved hjelp av professions og salg av annet loot og diverse. Når jeg ble lvl 60 hadde jeg 13 gull etter å ha lært meg alle spells til traineren. Det første jeg gjorde etterpå var å selge mønsteret for 16 slot bags for 60gull
Den Polse Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Er paladin, så det ble gratis lvl 40 mount på meg og. Kommer nok ikke til å bli elite mount med det første når jeg blir lvl 60, men siden jeg sannsynligvis kommer til å spille Wow en god stund, så blir det nok elite mount før eller siden.
Taykun Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Hver eneste gang jeg kjøper noe nytt og dyrt på AH, ender det opp med at jeg får noe enda bedre rett etterpå. Vips, bortkastede penger. Det med at folk som er gniere har dårlig equip er bare piss. Kjøper nesten aldri noe, men bare drar et par instancer så har man bedre equipment en man finner på AH de neste 5 lvlene. Og ja, sparer til epic mount.
henrik_s Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 jeg har rundt 18g som lvl 21 så jeg er godt på vei mot mount tjener fett på skinning/mining vettu!
AltuZ Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 ok.. så når jeg blir lvl 40 så løper jeg 60% fortere?
Sheel Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 (endret) Sparer? Tja, 198 gull på level 49, 254 Agility og 178 Stamina, 99 Strenght er da ikke så dårlig som Rogue Gear syntes da jeg. Har funnet litt fine saker her og der og får solgt endel på AH, har en enchanter venn som jeg sender masse items til, og får til gjengjeld gode enchants fra han, dermed er jeg ikke totalt avhengig av å oppgradere ting konstant. Men jeg kjøper ting på AH. En vakker dag får jeg vel fatt på Warhorse til Undead uannsett, og det gleder jeg meg skikkelig til Edit: Putter inn at jeg ble Elemental Leatherworker idag, deilig følelse, nå var det over til grinding for Helm of Fire, 12 Heart of Fire og 4 Core of Earth kan ta sin tid. Mangler også bare armor resept for å ha hele "Wicked Leather" settet i boks og, livet er herlig. Og atpåtil fant jeg Stormshroud Pants resept, huttemætu Endret 4. april 2005 av Artex
neb Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 (endret) uff, at det skal være så sabla dyrt med mount. Klarer desverre ikke holde meg unna AH. har for øyeblikket 12g, og det er den største mengden penger jeg noensinne har hatt. men skal nok prøve å få meg epic en eller annen gang langt inn i fremtiden! edit: er lvl 38 NE priest. Endret 4. april 2005 av bigben247
asad Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 begyynt å spare jeg og. til epic. er lvl 55. har 230G.
Sir Zu Zwat Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Jeg svir pengene av så fort som mulig. Men pallyer trenger ikke spare til mount heller. Kan pally kjøpe ny mount (epic når den tiden kommer), eller er vi stuck med gampen? V Selvfølgelig kan Pala ha epic mount
Aiven Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Jeg sparer jeg og, har ca 200 gull, men vet ikke helt til hva. Finner jeg noe epic end-gear til grei pris, tror jeg jeg kommer til å kjøpe det, fremfor mount.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå