darkness| Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Jeg kledde ikke så godt brudekjole egentlig. Det ble for mye hvitt pga at huden min er så hvit
Untzi Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Hei! Jeg må si at jeg er helt enig med at det er bra jenter spiller WoW. Jeg selv spiller mye og kan ikke få meg selv vekk fra dataen når jeg først har begynt. Jeg er den eneste i vennegjengen min som i det hele tatt vet hva WoW er for noe:p Jeg kjenner noen gutter som også spiller, men jeg kan jo ikke få snakka med de [/u] vennene mine om det:p Det kan være en smule irriterende, men jeg vet at de ikke GIDDER å høre på meg bable i vei om classes og spells:pDerfor er det kjempegøy å møte andre jenter inne i spillet! Men jeg syns det er veldig(!) merkelig at noen gutter lager female character..jeg vil vite om den personen jeg snakker med er jente eller gutt uten å måtte spørre og kanskje da også få en løgn til svar..
BeeKay Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Men jeg syns det er veldig(!) merkelig at noen gutter lager female character..jeg vil vite om den personen jeg snakker med er jente eller gutt uten å måtte spørre og kanskje da også få en løgn til svar.. Så, vi jenter skal kun spille female-characters, og gutter kun spille male ? Jeg er jente, og har flest male-characters, fordi de er tøffest =)
Dandar Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Men jeg syns det er veldig(!) merkelig at noen gutter lager female character..jeg vil vite om den personen jeg snakker med er jente eller gutt uten å måtte spørre og kanskje da også få en løgn til svar.. Så, vi jenter skal kun spille female-characters, og gutter kun spille male ? Jeg er jente, og har flest male-characters, fordi de er tøffest =) Og gutter synst det er tøffest med female, mitt intrykk ialefall. Personlig spiller jeg male
IntelAmdAti Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 (endret) Men jeg syns det er veldig(!) merkelig at noen gutter lager female character..jeg vil vite om den personen jeg snakker med er jente eller gutt uten å måtte spørre og kanskje da også få en løgn til svar.. Så, vi jenter skal kun spille female-characters, og gutter kun spille male ? Jeg er jente, og har flest male-characters, fordi de er tøffest =) Og gutter synst det er tøffest med female, mitt intrykk ialefall. Personlig spiller jeg male Enig Female Nightelf Rogue.. Helt rått å spille med, en fryd på øyet jeg har opplevd å bli whispered til av noen som spør om jeg er jente eller gutt, gutt svarer jeg da og så får jeg i reply at "Jeg gidder ikke snakke med deg du er patetisk" . Er det noe galt med meg fordi jeg liker kvinnekroppen marginalt bedre enn mann-kropp? og så er det jo også mye enklere i WoW å få hjelp når man ser ut som en dame, folk er ikke så stor i kjeften heller, det er litt sykt egentlig men sånn er det. En ting til, jeg er nightelf og sitter på Nightsaber, jeg tror tiden er kommet for at folka i WoW slutter å kommentere at jeg har "very nice pussy", "Can I rub it?" "No." "Oh it feels so good to touch" ................ "GetContainerItem Double-barreled shotgun;GetContainerItem Thorium Shells;attack;PetCommand (if Alive) Kill. end end Endret 13. april 2005 av Pycnopodia
gamer73 Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 En ting til, jeg er nightelf og sitter på Nightsaber, jeg tror tiden er kommet for at folka i WoW slutter å kommentere at jeg har "very nice pussy", "Can I rub it?" "No." "Oh it feels so good to touch" Hvis du ikke liker det kan du slutte å spille med female figur. Slike kommentarer vil females alltid få høre...i spill som i RL. Det er en del av gamet!
Kirikiri Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 (endret) En ting til, jeg er nightelf og sitter på Nightsaber, jeg tror tiden er kommet for at folka i WoW slutter å kommentere at jeg har "very nice pussy", "Can I rub it?" "No." "Oh it feels so good to touch" Hvis du ikke liker det kan du slutte å spille med female figur. Slike kommentarer vil females alltid få høre...i spill som i RL. Det er en del av gamet! Det er fremdeles sextrakassering, og ikke OK i det hele tatt. Kan være med på at "På PVP-servere får du regne med å bli ganka", men "Fordi du er jente, må du regne med at hvem som helst kan være ufine" er ikke OK. Tullegutter finnes i alle aldere. Jeg spiller jente fordi jeg er jente. Jeg vil ha meg frabedt å ikke kunne spille mitt eget kjønn fordi imbesiler vil tråkke over grenser de egentlig burde vite at finnes. Kirikiri Endret 14. april 2005 av Kirikiri
darkness| Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 (endret) Hei!Jeg må si at jeg er helt enig med at det er bra jenter spiller WoW. Jeg selv spiller mye og kan ikke få meg selv vekk fra dataen når jeg først har begynt. Jeg er den eneste i vennegjengen min som i det hele tatt vet hva WoW er for noe:p Jeg kjenner noen gutter som også spiller, men jeg kan jo ikke få snakka med de [/u] vennene mine om det:p Det kan være en smule irriterende, men jeg vet at de ikke GIDDER å høre på meg bable i vei om classes og spells:pDerfor er det kjempegøy å møte andre jenter inne i spillet! Men jeg syns det er veldig(!) merkelig at noen gutter lager female character..jeg vil vite om den personen jeg snakker med er jente eller gutt uten å måtte spørre og kanskje da også få en løgn til svar.. Hvor gammel er du? (bare litt nysjgerrig) Jeg synes ikke det er så merkelig at gutter spiller med femalecharacters. "jeg synes alle mennesker burde spille som human, så slipper jeg å lure på om de egentlig er mennesker" "Og dverger kan spiller dwarfs" Edit: Jeg pleier ikke akkurat å prate med venninnene mine om WoW jeg heller.. men jeg har egentlig ikke så mange venninner. Foretrekker som oftest gutter som venner fremfor jenter. Hvorfor? Fordi vi ofte har mer til felles når det gjelder interesser. Endret 14. april 2005 av darkness|
gamer73 Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Det er fremdeles sextrakassering, og ikke OK i det hele tatt. Kan være med på at "På PVP-servere får du regne med å bli ganka", men "Fordi du er jente, må du regne med at hvem som helst kan være ufine" er ikke OK. Nei hehe...i utganspunktet sant nok. Men så lenge vi har seksuelle drifter så vil det være slik. Kommer aldri til å endre seg. Er bare å nyte det så godt du kan.
darkness| Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Så du klarer ikke å styre driftene dine? Spennende.. er du voldtektsmann også kanskje? Bare så det er sagt, jeg bryr meg ikke om noen sier slike ting som blir nevnt til meg. Skjønner ikke hvorfor folk skal være så prippen.
gamer73 Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Så du klarer ikke å styre driftene dine? Spennende.. er du voldtektsmann også kanskje? Nå skal jeg fortelle deg noe jeg. Det finnes en forskjell på hva folk sier og hva folk gjør.
darkness| Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Klarer du å styre hva du gjør, så burde du også klare å styre hva du sier. Tingen er kanskje bare at folk kanskje ikke VIL greie å styre seg?
gamer73 Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 (endret) Tingen er kanskje bare at folk kanskje ikke VIL greie å styre seg? Riktig! TI POENG!! Endret 14. april 2005 av gamer73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå