Gå til innhold

Blizzard Prioriterer FEIL..


Anbefalte innlegg

Her er mitt problem ERROR131. Jeg er så jævlig lei av at mange 10 tall tusen skal ha den feilmeldinga. Manga av mine venner hadde problem med å skaffe det, men før påsken fant jeg 6 kopier og holdt av alle. Problemet mitt no er at alle vennene mine spiller det men ikke jeg. I tillegg til det så har jeg et nytt problem no. Jeg kommer ikke inn på brukeren min. Jeg er sikker på at jeg skriver inn riktig passord og brukernavn men kommer fremdeles ikke inn. Har noen løsninga på det? Da hadde jeg blitt så glad at jeg vet ikke hva jeg skulle ha gjort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her er mitt problem ERROR131. Jeg er så jævlig lei av at mange 10 tall tusen skal ha den feilmeldinga. Manga av mine venner hadde problem med å skaffe det, men før påsken fant jeg 6 kopier og holdt av alle. Problemet mitt no er at alle vennene mine spiller det men ikke jeg. I tillegg til det så har jeg et nytt problem no. Jeg kommer ikke inn på brukeren min. Jeg er sikker på at jeg skriver inn riktig passord og brukernavn men kommer fremdeles ikke inn. Har noen løsninga på det? Da hadde jeg blitt så glad at jeg vet ikke hva jeg skulle ha gjort.

Ta en kikk på denne:

http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...=1&tmp=1#post12

Endret av Birger_Nord
Lenke til kommentar
Her er mitt problem ERROR131. Jeg er så jævlig lei av at mange 10 tall tusen skal ha den feilmeldinga. Manga av mine venner hadde problem med å skaffe det, men før påsken fant jeg 6 kopier og holdt av alle. Problemet mitt no er at alle vennene mine spiller det men ikke jeg. I tillegg til det så har jeg et nytt problem no. Jeg kommer ikke inn på brukeren min. Jeg er sikker på at jeg skriver inn riktig passord og brukernavn men kommer fremdeles ikke inn. Har noen løsninga på det? Da hadde jeg blitt så glad at jeg vet ikke hva jeg skulle ha gjort.

Tech Support forumet på WoW-Europe er en fin bil! ;)

 

edit: det er bra birger :)

Endret av Munch
Lenke til kommentar

Virker ut som at så fort jeg drar til kalimdor så begynner alt å gå til helvette. Skulle jule opp noen skjeletter i Desolace, og wow disconnecta 6 ganger under den questen. Dette var selvfølgelig sinnsykt irriterende!

 

Ellers har alt fungert bra for min del, spiller på low pop server.

Endret av Den Polse
Lenke til kommentar

Fikk svar på ticket innen 10 min, jeg.

Og, hva skulle de som jobber med distrubusjon av spillene hjulpet deg med?De vil få betalt av Blizzard samme hvor mye problemer det er på serverne. De er kvalifisert til en ting, og det står sannsynligvis ikkenoe om server-fiksing i stillingsbeskrivelsen dems. Selvfølgelig benytter blizzard muligheten til å dra inn ekstra penger når de har en slik genuint god publisitet (112500000kr hvis spillene koster 450 kr) . De har næringsvett. Det er ikke snakk om feilprioritering. Jeg tror blizz tar seg vann over hode. De er tilsynelatende sterkt underbemannet, og har sluppet et spill som ikke virker særlig ferdig. De har også gjort noen tabber(Mista kredittkortinfo på meg og mange andre den 20.mars, og frøs accountene våre..)

De prioriterer ikke feil etter min mening, men de kunne prioritert problemene mye mer. Det er mulig det er dårlig med kvalifiserte GMs i europa.

Har selv vurdert GuildWars sterkt, men det blir jo for all del bedre i WoW,og det er et fantastisk spill..

Lenke til kommentar

Jeg har spilt både på amerikanske og europeiske servere, og aldri opplevd noen som helst problemer med det tekniske. Et MYE større problem er alle n00bs på europeiske servere som ikke aner hvordan et MMORPG fungerer, men det er en annen sak :whistle:

 

Jeg ble lut lei av å spille i grupper der priesten ville tanke og warrioren glemte det var noe som heter taunt :no:

 

Er nå tilbake på amerikansk server.. :thumbup:

Endret av Borgnjold
Lenke til kommentar

131/132 errors og installasjons-problemer pga korrupte filer.

 

Dette har jeg faktisk litt erfaring med nå og kan med handa på hjertet si at det er no som ikke er bra med maskin oppsettet ditt.

 

Min opprinnelige rigg var en Athlon basert maskin skrudd sammen av Komplett. Da jeg først fikk WoW sleit jeg som pokker med å installere det. Regner med det tok 8-10 forsøk før jeg klartet å installere. Etterhvert som jeg spillte ble det bare mer og mer 131/132 error pga korrupte filer. Jeg måtte reinstallere spillet 2-3 ganger med samme problemer som ved første installasjon. Pent sagt så hatet jeg Blizzard for dette, fordi jeg syntes det var tøvete at det ikke skulle fungere.

 

SÅ, rett før påske, fikk jeg min nye rigg. En bærbar Pentium basert HP maskin med masse stash (1gb RAM etc). Siden den dagen har jeg ikke EN ENESTE GANG hatt en 131/132 error. Installasjonen gikk som smurt.

 

Min teori: På Athlon riggen var det uoverenstemmende bus hastighet på prosessor (400mhz) og hovedkort (333mhz), eller hovedkort og RAM (400mhz). Jeg *tror* feilen skyldes uoverensstemmelsen her som medfører korrupte data.

 

Jeg hadde lignende kræsj problemer i Anarchy Online også så jeg antar at dette ikke er isolert til WoW.

 

Tviler veldig sterkt på at Blizzard kan gjøre noe i forhold til dette i og med at det sansynligvis er et hardware problem.

Lenke til kommentar

Høres ut som en grei forklaring Roberticus... Kan også være en del dårlige harddisker ute og går her.

 

Tipper at 70-80% av alle feil skyldes brukere og ikke Blizzard, som vanlig. Og at det faktisk ikke er så veldig mange som har problemer som det ser ut til, de syter bare jævlig mye (de som det funker for har jo ingen grunn til å si at spillet funker vanligvis).

Lenke til kommentar

Tror faktisk ikke 131/132 errors har noe med harddisken i seg selv å gjøre. Jeg kjørte full pakke med scans og defragmentering mens jeg sleit med gamle PC'en. Det hjalp ikke en døyt.

 

Min teori er rett og slett at datastrømmen gjenom maskina korupteres pga at enkelte komponenter kjører på forskjellig bus hastighet.

Lenke til kommentar
Min teori er rett og slett at datastrømmen gjenom maskina korupteres pga at enkelte komponenter kjører på forskjellig bus hastighet.

min teori på det er "BS"...

 

hadde det vært ett faktum så hadde du ikke kunnet starte maskinene engang uten at windows faila i oppstarten.

 

Tror mer det er ett harddisk eller driver problem..

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...