Gå til innhold

Psybnc bak router.


Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal sette opp en psybnc bare at jeg sitter tilkobla bak en router, er det muligt og kjøre en bnc da? hverfall hvordan ip skal jeg bruke i config fila og sånt?

 

(psybnc.conf)

PSYBNC.SYSTEM.PORT1=5252

PSYBNC.SYSTEM.HOST1=*

PSYBNC.HOSTALLOWS.ENTRY0=*;*

 

eks denne?

 

-takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Både du og maskina med BNCen er bak same router?

 

Såklart kan du det. Kvifor ikkje??

 

PSYBNC.SYSTEM.PORT1=5252
PSYBNC.SYSTEM.HOST1=ip.til.maskina.bncen.er.på
PSYBNC.HOSTALLOWS.ENTRY0=*;*

 

F.eks om BNCen er på maskina 192.168.2.100 set du den IPen i PSYBNC.SYSTEM.HOST1.

Takk skal prøve og mekke det nå. :thumbup:

Lenke til kommentar

Min bnc vill ikke connecte til irc.

 

-20:15:36- (-psyBNC) Sun Apr 3 19:10:35 :User andor () trying irc.homelien.no port 6667 ().

-20:15:39- (-psyBNC) Sun Apr 3 19:10:38 :User andor: cant connect to irc.homelien.no port 6667.

 

Har testa flere servere og, har adda åpnet port 6667 og 5252(som er min port i bnc'en)

 

Hva jeg har gjort galt her?

Lenke til kommentar

2 spørsmål:

 

Kva meiner du med å opne port 6667? Alle portar er opne utgåande, om du ikkje har ein brannmur som sperrar utgåande portar.

 

Kvifor opnar du port 5252? Har maskina med BNCen brannmur som sperrar inngåande tilkoblingar?

 

For meg virkar det som du sit i samme LAN som BNC-maskina, og du opnar portar som du bruker mot BNC-maskina i routeren. Det har ingen hensikt då ting ikkje går via routeren om de er på same LAN.

Lenke til kommentar
2 spørsmål:

 

Kva meiner du med å opne port 6667? Alle portar er opne utgåande, om du ikkje har ein brannmur som sperrar utgåande portar.

 

Kvifor opnar du port 5252? Har maskina med BNCen brannmur som sperrar inngåande tilkoblingar?

 

For meg virkar det som du sit i samme LAN som BNC-maskina, og du opnar portar som du bruker mot BNC-maskina i routeren. Det har ingen hensikt då ting ikkje går via routeren om de er på same LAN.

Hvorfor jeg har opnet de porta, jo fordi en kar jeg snakka med på irc sa det ville hjelpe.

 

Ja jeg og servern min står i samme 'lan' hva skal jeg gjøre for og få fiksa dette problemet.

Lenke til kommentar
2 spørsmål:

 

Kva meiner du med å opne port 6667? Alle portar er opne utgåande, om du ikkje har ein brannmur som sperrar utgåande portar.

 

Kvifor opnar du port 5252? Har maskina med BNCen brannmur som sperrar inngåande tilkoblingar?

 

For meg virkar det som du sit i samme LAN som BNC-maskina, og du opnar portar som du bruker mot BNC-maskina i routeren. Det har ingen hensikt då ting ikkje går via routeren om de er på same LAN.

Hvorfor jeg har opnet de porta, jo fordi en kar jeg snakka med på irc sa det ville hjelpe.

 

Ja jeg og servern min står i samme 'lan' hva skal jeg gjøre for og få fiksa dette problemet.

Og du opna dei portane i routeren? Eh?? Lite truleg at du treng å opne nokon portar som helst.

 

Ein BNC er berre ein IRC-klient (slik som mIRC og X-Chat), altså, kan dei koble seg opp til irc.homelien.no kan alle IRC-klientar det.

 

Tvilar sterkt på at noko sperrar 6667 ut.

 

Prøv ein annan IRC-server. Ta ein "telnet <irc-server> 6667" for å sjå om du får kontakt.

Lenke til kommentar
2 spørsmål:

 

Kva meiner du med å opne port 6667? Alle portar er opne utgåande, om du ikkje har ein brannmur som sperrar utgåande portar.

 

Kvifor opnar du port 5252? Har maskina med BNCen brannmur som sperrar inngåande tilkoblingar?

 

For meg virkar det som du sit i samme LAN som BNC-maskina, og du opnar portar som du bruker mot BNC-maskina i routeren. Det har ingen hensikt då ting ikkje går via routeren om de er på same LAN.

Hvorfor jeg har opnet de porta, jo fordi en kar jeg snakka med på irc sa det ville hjelpe.

 

Ja jeg og servern min står i samme 'lan' hva skal jeg gjøre for og få fiksa dette problemet.

Og du opna dei portane i routeren? Eh?? Lite truleg at du treng å opne nokon portar som helst.

 

Ein BNC er berre ein IRC-klient (slik som mIRC og X-Chat), altså, kan dei koble seg opp til irc.homelien.no kan alle IRC-klientar det.

 

Tvilar sterkt på at noko sperrar 6667 ut.

 

Prøv ein annan IRC-server. Ta ein "telnet <irc-server> 6667" for å sjå om du får kontakt.

Du har rett med den 6667 porten.

Bnc er oppe og går nå.

 

-Takk for hjelpa. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...