Gå til innhold

Splinter Cell 3 - Coop Fun

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje jeg har skrytet noen spill altfor mye opp i skyene enkelte ganger men hvis det er noe tvil om at dette er det råeste du noensinne kommer til å prøve så skal jeg personlig tja ... kle meg ut som en apekatt og løpe rundt i trondheim sentrum.

Fleste er kjent med Splinter Cell serien og skal ikke gå så mye innpå single player delen men det jeg skal nevne er CO-OP ! I alle spill som har CO-OP som er veldig få så er det selvsagt veldig gøy men her er det ikke veldig gøy, det er så gøy at det går på grensen til ekstremt.

Her har man muligheten til å gå gjennom missions sammen med en venn som du lett kan finne via en enkel ingame serverbrowser som alle andre MP Spill. Dette er stooooore oppdrag noe som kan få ett Metal Gear Solid oppdrag til å ligne på Super Mario Bros .

Man skal gjennomføre mange ulike objectives og da spiller man som Agent One og Agent Two og mulighetene man har er like stor som i single player bortsett fra at man har ENDA mer siden man er 2 stk.

Man kan f.eks slenge ned ett tau og la den andre klatre ned eller la partneren din stå på skuldrene dine for å greie å nå opp til ett vindu og listen går veldig mye lengre :) Har ikke funnet ut alt selv enda !

Co-op støtter selvsagt mikrofon og de har tatt det til ekstreme nye høyder noe utviklerne bak splinter cell ALLTID gjør. NPC`s reagerer interaktivt mot din stemme så single playerens "Whistle" knapp er disabled og nå kan du rope for å få en fiendes oppmerksomhet.

Hei drittsekk ! Skal du ha juling eller ? Ska du ha deg en på tygga !?!

NPC`ene vil reagere og lure på hva som skjer noe som gjør det morsomt når telefonen ringer til deg hjem og NPC`ene begynner og sier "Hmmm, what was that ? "

Med andre ord COOP udødeligjør spillet og har sett en helt umulig standard for andre spill å følge for hva kan de gjøre bedre ? Ingenting etter hva jeg kan se siden ninjadrakter har de faktisk osså !

Har du ikke kjøpt deg Splinter Cell gjør det NÅ ! Blir du misfornøyd skal jeg personlig betale tilbake pengene til deg, så sikker er jeg på at du vil like det .

Single Playeren er ett kunstverk når det kommer til lyd,visuellt og gameplay og samme har du i multiplayer form hvor du kan velge mellom Spiller mot Spiller (Versus) eller COOP sammen med en venn som er helt klart best.

Men jeg har en advarsel da og det er at dere kommer til å møte på amerikanere og de er syke i hodet etter hva jeg fant ut . Ene amerikaneren jeg spilte med kommanderte meg til å slippe gisler jeg hadde fanget og legge han ned på bakken så han kunne skyte han i hodet. (Is he dead ? No he is still breathing still Avean ... shoot him !!! )

De er nådeløse i virkeligheten og nådeløse i den virtuelle verden osså :)

1109851027.jpg

1109851026.jpg

1108151123.jpg

1108151125.jpg

Her er ett bilde av meg og amerikaneren :) Han var helt fibrilsk og hadde gunnern siktet på hodet til alle jeg tok selv om jeg hadde full kontroll :) Det som endte med det stakkarslige gislet her er at han ble sparket i ryggen , skutt i hodet og deretter kastet ned en trapp og ikke skyld på meg !

sykeamerikaner.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres bra ut :) har du det på pc? har hørt at alle som skal spille coop på pc får feilmeldinger og at det ikke funker.. :dontgetit:

btw: har jo en egen tråd om Splinter Cell Chaos Theory da..her..

Skrevet
btw: har jo en egen tråd om Splinter Cell Chaos Theory da..her..

er bedre å ta ein sånn diskusjon i ein eigen tråd.

Tahiro@ kan du lage det siste bildet litt mindre (smalare).

Skrevet (endret)

Da er det berre å glede seg endå meir til spillet kjem i posten. Det lønner seg å prøve noko nytt altså?

Endret av zefler
Skrevet (endret)

No har eg fått spillet. *installerer* så skal eg prøve multiplayer. :)

Tahiro har du PC versjonen?

Edit: Argh det er ein bug som gjer at du ikkje kan spille multiplayer på pc.

Endret av zefler
Skrevet

Ja det er PC versjonen jeg har ja. Jeg hadde det preordra :)

Og nei det er ikke en BUG som gjør at multiplayer ikke funker. LES FOR GUDS SKYLD README FILA.

I readme fila så står det en horde med porter du er NØDT til å åpne hvis du er bak en router. Det er ikke spillet sitt skyld, det er rett og slett din ISP sin feil :)

Åpne dem og så funker det dødsbra :) Aldri hatt problemer jeg.

Skrevet

Og nei det er ikke en BUG som gjør at multiplayer ikke funker. LES FOR GUDS SKYLD README FILA.

I readme fila så står det en horde med porter du er NØDT til å åpne hvis du er bak en router. Det er ikke spillet sitt skyld, det er rett og slett din ISP sin feil :)

okay :w00t: da veit jeg det når jeg får spillet også :yes:

Skrevet
Høres bra ut dette spillet... :thumbup:

Synes ikke det første Splinter Cell spillet var så morsomt men...

Nei det var det sikkert ikkje heller :innocent: (har ikkje spelt det). Men dette spillet er faktisk veldig bra. :thumbup:

Skrevet

Okey. Men det er andre som har mykje problem med multiplayer og ja dei har opna porter. Dei får til å spille multi men har problem. :)

Btw: Du blir vel med å spiller multiplayer da?

Skrevet

Wow! En av de eneste gangene jeg har "tisset i buksa" pga. en artikkel.

Fanken ta deg! Nå må jeg drepe noen og stjele pengene hans for å få råd til spillet! :mad: ( :p )

Dette spillet skal skaffes!

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...