Gå til innhold

Gmail med 2GB lagring


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124
Den stopper nok på 2GB skal dere se. ;)

Min er nå på 2050 mb og forstetter å stige, the sky is the limit here :cool: Det skal jo være en side på nettet som gir deg 1 terrabyte lagringsplass da, gratis!

 

Leste dette på vg nett i går i forbindelse med gmail's lansering av 2 gig lagringsplass (klarer ikke å finne igjen innlegget :no: )

Lenke til kommentar

De hadde aprilspøk på aprilspøk i går. De sa den skulle fortsette inn i evigheten, og så skrev de på bunnen av siden at den bare ville gå til 2GB. Nå viser det seg imidlertid at den aldri kommer til å stoppe....

 

2050.255744 megabytes (and counting) of free storage so you'll never need to delete another message.

 

Gmail :kosepå:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
Nå har den stått på 2050MB lenge. Har den stoppet hos dere også?

Nope, min er på 2050 mb, og den fortsetter å telle opp, som jeg sa her tidligere; the sky is the limit here... :w00t:

Lenke til kommentar

Kjeda meg litt i stad jeg, og tok et lite regnestykke på hvor fort kontoen øker.

 

0,0025 MB på 1 min

0,025 MB på 10 min

0,25 MB på 100 min = 1 t 40 min

2,5 MB på 1000 min = 16 t 40 min

10 MB på 4000 min = 2 døgn 18 t 40 min

100 MB på 40000 min = 27 døgn 18 t 40 min

1000 MB på 400000 min = 9 mnd 7 døgn 18 t 40 min

Lenke til kommentar

Dette er IKKE en aprilspøk! Se her:

 

Storage is an important part of email, but that doesn't mean you should have to worry about it. To celebrate our one-year birthday, we're giving everyone one more gigabyte. But why stop the party there? Our plan is to continue growing your storage beyond 2GBs by giving you more space as we are able. We know that email will only become more important in people's lives, and we want Gmail to keep up with our users and their needs. From Gmail, you can expect more.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...