Lucifer 666 Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Har en mage på lvl 43 som har herbalism & alchemy. 1. Hvor i UC kan jeg lære å bruke sverd og dolk? 2. Har vel 274 i alchemy og lært alt som han i sumpen tilbyr (tror Swamp of Sorrow), og kan lage detect deamon og agility +25 potions. Finnes det noen plasser som jeg kan lære nye potions nå eller må jeg bare lete etter recipe's nå?? 3. For meg som lvl 43 er det så og si umulig å treffe mobs på lvl 50-55, får bare resist hele tiden. Ikke noe problem å treffe alliance folk på den lvl, men går ikke på monstere. Har dette noe med agility å gjøre, eller går det ikke når man er mye lavere lvl?
Supernaut_ Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 1. Du kan lære det i war quarter i undercity, spør en guard om weapon master. 2. Ja du kan finne mange oppskrifter på auctionen og ved drops. Bare se litt der. 3. Spillet er bygd opp sånn, npc'er har mye høyere resist rate. Vis du ska fighte et orange/rødt creep vil du sannsynligvis miste all mana og dø. Dette gjelder ikke vanlige spillere. Så det hjelper ikke med agility på den måten nei.
Lucifer 666 Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Skrevet 30. mars 2005 Okey, takk for svar. Tror jeg har prøvd å snakke med weponmaster i UC, men tror ikke han hadde noe å si til meg... skal teste i kveld
MysticoN Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 uten å være 100% sikker.. men jeg tror ikke at en mage kan bruke sverd... sverd tainer er i UC, så vist du har snakka med han og han ikke hadde noe å trene deg så vil det bare bety at du ikke kan bruke sverd..
TRS Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Mage kan bruke sverd (må trene), iallefall 1-hand, brukte Sword of Omen en stund selv, så det er ikke noe problem.
purpledonkey Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Sjekk også alchemy supplies og trade supplies i de forskjellige byene, de har ofte en recipe eller to til salgs. Hvis noen har vært og kjøpt dem så tar det litt tid før man kan kjøpte dem igjen så da er det bare å komme tilbake litt senere.
p0zz Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Til trådsetter: let etter gode recepies hos vendors også. Det er mye å få tak i . Feks:Recepie: Elixir of demonslaying i Swawp of sorrows (1g) til billige småting som Recepie: Rage potion (1s) i Ratchet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå