Gå til innhold

Jeg trenger nytt minne!


FalconEyes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg trenger nytt pc3200 minne i maskinen min...

Har vel tenkt på å bruke sånn fra 500 til 1000 kr.

Må ha muligheter for klokking.

 

Noen som har noen forslag? :D

Her har du 1GB (1024MB) kvalitetsram fra Corsair:Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched Value Select 512MB

 

Dette er den 1024MB som i mine øyne gir mest ytelse for pengene samtidig som den konkurrerer med best ytelse for prisen ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Jeg trenger nytt pc3200 minne i maskinen min...

Har vel tenkt på å bruke sånn fra 500 til 1000 kr.

Må ha muligheter for klokking.

 

Noen som har noen forslag? :D

Her har du 1GB (1024MB) kvalitetsram fra Corsair:Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched Value Select 512MB

 

Dette er den 1024MB som i mine øyne gir mest ytelse for pengene samtidig som den konkurrerer med best ytelse for prisen ;)

value ram egner seg ikke siden det er klokke Ram han spør etter!!!!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Kjøp: GeIL DDR 400 1024Mb (2x512) på PSdata for en billig penge. Jeg kjøpte den for 885kr (vet ikke hva den koster nå). Den går som det suser. Den har kjølere som er bra og ha hvis du skal klokke.

 

-Go for it! :thumbup:

Lenke til kommentar
Kjøp: GeIL DDR 400 1024Mb (2x512) på PSdata for en billig penge. Jeg kjøpte den for 885kr (vet ikke hva den koster nå). Den går som det suser. Den har kjølere som er bra og ha hvis du skal klokke.

 

-Go for it! :thumbup:

Value brikker er ikkeno serlig å klokke med. Det at de har kjølig på seg har vel ikke så mye å si på ytelsen ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Kjøp: GeIL DDR 400 1024Mb (2x512) på PSdata for en billig penge. Jeg kjøpte den for 885kr (vet ikke hva den koster nå). Den går som det suser. Den har kjølere som er bra og ha hvis du skal klokke.

 

-Go for it!  :thumbup:

Value brikker er ikkeno serlig å klokke med. Det at de har kjølig på seg har vel ikke så mye å si på ytelsen ;)

Nei, kanskje ikke... Men det ser utrolig pent ut da! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...