Gå til innhold

Warrior og våpenvalg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hei...

Jeg er da en 37lvl human warrior som løper rundt med et ok to-håndssverd 23.2 dms og det er vel ikke så kjapt med 3.0 slag i sek. Men skaden blir jo ok da.

Ellers har jeg en cutlass med rundt 20 i 19 dps og et skjold til.

Jeg bruker stort sett kun to-håndsverdet mitt, da dette gir mest skade liksom.

Men finnes det en bedre kombinasjon egentlig? Vil dagger og sverd funke bedre? med dual wield altså...enn f.eks et to-håndssverd?

Tre slag i sekundet for et tohåndssverd (dontgetit)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei...

Jeg er da en 37lvl human warrior som løper rundt med et ok to-håndssverd 23.2 dms og det er vel ikke så kjapt med 3.0 slag i sek. Men skaden blir jo ok da.

Ellers har jeg en cutlass med rundt 20 i 19 dps og et skjold til.

Jeg bruker stort sett kun to-håndsverdet mitt, da dette gir mest skade liksom.

Men finnes det en bedre kombinasjon egentlig? Vil dagger og sverd funke bedre? med dual wield altså...enn f.eks et to-håndssverd?

Tre slag i sekundet for et tohåndssverd (dontgetit)

sverdet har en speed på 3.0 altså 3 sek mellom vært slag... :!:

Skrevet

lvl 37... hvorfor mekker ud deg ikke bare Whirwind Axe?, du får den fra et quest...... 35dps, 15+stam, 15+strength. det er et warriorquest. fikk den iaffal som lvl 30 i horde, vet ikke om allaince får den.....

Skrevet

høy. Er det noen som har sagt at du må velge?

skaff deg ett bra 2hånds, og en bra 1h+shield combo, så bytter du alt etter situasjonen :)

Skrevet
Jepp. For en warrior i party er det viktigere å kunne ta imot litt juling enn å dele ut et par ekstra dps.

La oss si at en warrior tåler 3-4 ekstra slag. På den tiden har resten av gruppen mest sannsynlig gjort et tre-fire-sifret antall skadepoeng, alt avhengig av hvilket level man er på.

Diu har rett i den.. warrior er mer ment for og ta skal enn og gjøre mye skade. så da vill ejg skaffa meg et bra 1 handed sword og bruke sheildet. ;)

Skrevet

Dra til Scarler Monastary i trisfal glades og skfall deg aegis of commander og et ca 30dps 1h sword...... får sikkert i nono quests el no. så skaffer du deg WW wep....el alliance sitt tilsvarende tilbud. da har du en god tank og en god solo combo. questet til WW wep er til både alliance og horde..... såtr iaffal det på thottobt.....

http://www.thottbot.com/?q=1978

Skrevet

Som warrior er det vel ingen grunn til og bruke 1H sword og dagger. i dual wield. bedre og bruke to sverd vill eg tro. Men hva vet jeg. lvl 34 rogue...

Skrevet
Ja..burde kanskje dratt til SM en tur.

Eller bare til en vendor med 1 gold :p hehe

neida , stikk til Ah og kjøp noe til litt mer en 1 gold så får du noe som kansje er dobbelt så bra

jeg har hatt 35dps med staffen min siden level 34 er nå level 40 druide

Skrevet
Som warrior er det vel ingen grunn til og bruke 1H sword og dagger. i dual wield. bedre og bruke to sverd vill eg tro. Men hva vet jeg. lvl 34 rogue...

Dual wield i instancer?

Du vil ikke tro hvor raskt du vil dø i vanskelig situasjoner.

Skrevet

Mye gode tips her!

Jeg innser at kombinasjonen skjold og 1-H sverd kanskje er best ja. Dessuten et det ganske stilig å se på når han kjemper (i forhold til trege bevegelser med 2-H).

Det warrior questet dere snakker om finner jeg ikke. Merkelige greier. Hvor får man det som human warrior?

Uansett så kommer jeg sikkert til å kjøpe et bra våpen på AH, men det må bli etter at jeg har skaffet hest.

Jeg partyer ikke sååå mye egentlig. Løper mest rundt alene og pick-up-partyer i spes områder. Når jeg partyer fungerer jeg ikke nødvendigvis som en perfekt tank da..jeg puller ofte med rifla mi...velger ofte 2-H for maks skade osv..man skal jo være litt kul i party da hehe. Men self..er oppdraget vanskelig så blir det mer og mer tank-rolle etterhvert som vanskelighetsgraden øker.

Skrevet

Warrior questet får man i warrior district, IF. Første del gir deg berserker stance, andre del gir deg øksa. Det kan virke som et slit å skaffe alt, men tro meg, det er verdt det. Brukte den øksa fra lvl 37 til lvl 49. Ikke bare har den bra skade men også bra stat bonus. Du kan plusse på strength dmg bonus på våpen dpsen. I tillegg kommer ca 150 hp, hvis jeg ikke husker feil.

Når det gjelder hvilket våpenvalg som er best, bruk det du liker. Jeg selv sverger til trege økser, fordi disse har høy våpen dmg (selv om de er trege). Mange warrior abilities gjør våpendmg, så dette betaler seg synes jeg. Har jeg en healer i ryggen, kan jeg gjør mye mer skade enn vanlig dps (som det står på char stats). Å gjøre mye skade for en warrior er viktig, fordi det er den enkleste måten å holde aggro på.

Eneste gangene jeg bruker skjold er mot elite bosser. taunt, shield block, taunt shield block, taunt, shield block (osv osv). Switch to berserker stance@20%hp, berserker rage, bygge rage for execute, execute.

Skrevet

mener jeg lette der i IF...men men skal se etter igjen...øks hmm..har aldri brukt øks før..så veien blir lang for å gå opp til 180 i skill der hehe.

Ahh berserker stance måå jeg bare ha. Defensive mode bruker jeg aldri..er så kjedelige abbilities der..ellers kan man ikke putte overpower inn der heller..og jeg bruker overpower svært mye.

Skrevet

Har brukt Duel Wield med 2 stk longsword, husker ikke stat. Men farten var 1.50

Fikk akkurat Whilewind Sword. fikk prøvd den i 3 min før wow tyrna.

Klarte et Heroic Strike på ca 430 dmg, ganske ok.

Lurte på hva slags enchant jeg skal sette på den. Counterweight noen % rasker sverd eller + dmg ? Farten er jo 2.90 så ikke veldig bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...