Gå til innhold

Poser med din brødrister

Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, jeg gikk inn på www.posewithyourtoaster.com og det første bildet som kommer opp er bildet av "oivind_dahle" med sin toaster. genialt! :thumbup:

Når det gjelder selve konseptet er det bare en ting og si -----> :!:

Skrevet
Haha, jeg gikk inn på www.posewithyourtoaster.com og det første bildet som kommer opp er bildet av "oivind_dahle" med sin toaster. genialt! :thumbup:

Når det gjelder selve konseptet er det bare en ting og si -----> :!:

finner ikke det bildet vis oss det

Skrevet

Nei faen....jeg må ha sett litt for raskt på innlegget hans. Innlegg nummer 3 i denne tråden. Trodde det var bilde han hadde tatt selv... My mistake. Men uansett.... Ufattelig sjukt konsept :!:

• 1 måned senere...
Skrevet

Hvis jeg skal posere med brødristeren min, må dere love å ikke mobbe for mye, da den ser ut som den er 70 mill. år gammel. :p

Skrevet

skal mekke bilde i morra!

*stikke ned i kjelleren og rote frem brødristeren som ble ryddet vekk under vårrengjøringen i '01...*

Skrevet

Dette er meg og min brødrister. Vi er begge white trash, depressive og er ofte i rare vinkler. Dessuten begynner den å brenne hvis du rister brød to ganger.

post-63-1115235786_thumb.jpg

Skrevet
Dette er meg og min brødrister. Vi er begge white trash, depressive og er ofte i rare vinkler. Dessuten begynner den å brenne hvis du rister brød to ganger.

Drit-fett bilde! :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...