Gå til innhold

Finn siste oppdatering til World of Warcraft her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du ikke CD?

Hvis du tenkte på å lagre instillinger å slikt, må du vel kopiere WTF, og WDB mappene som ligger inne i World of Warcraft mappen.

Håper du finner ut av problemet ditt :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
  • 4 uker senere...
Skrevet

Jepp, sitter og venter på mirror til 1.8. Er på jobb, så jeg tenkte jeg skulle bruke dagen på laste den ned for så å svi den ned og ta med hjem. Hater blizz-updater..

Skrevet
Takker så meget. Har hatt problemer med den offisielle downloaderen de siste patchene. 200-300kb/s er også betydelig bedre enn den offisielle downloaderen.

Jupp, samme her, bra at denne tråden finnes, for nedlastninga mi nå av 1.8.0 patchen med blizzard downloadern gikk jammen ikke kjapt.

• 2 uker senere...
Skrevet

blizzard downloader er det mest geniale som har hendt. Man slipper å gjøre en dritt selv....og nedlastingen er på ingen måte treg..ihvertfall ikke for meg.

• 2 uker senere...
Skrevet
blizzard downloader er det mest geniale som har hendt. Man slipper å gjøre en dritt selv....og nedlastingen er på ingen måte treg..ihvertfall ikke for meg.

5094797[/snapback]

Jeg har det samme problemet, ingenting nytter! :cry: Har ikke fått spilt siden tirsdag kveld, noen som har link til nedlasting?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...