Gå til innhold

Finn siste oppdatering til World of Warcraft her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare meg eller burde wow vurdere å drastisk gjøre noe med patch opplegget sitt? Hver eneste gang er det et salig kaos med porter som må åpnes for å overstike rundt 1kbps. Ender opp med å laste ned manuelt fra en annen side hver eneste gang! Alle andre MMOPRGS jeg har tesha (begynner å bli en del nå :blush: ) så funker patch upfaten helt automatisk of finfint uten problemer....noen årsak til at Blizzard er de eneste som ikke får dette til? :mad:

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller burde wow vurdere å drastisk gjøre noe med patch opplegget sitt? Hver eneste gang er det et salig kaos med porter som må åpnes for å overstike rundt 1kbps. Ender opp med å laste ned manuelt fra en annen side hver eneste gang! Alle andre MMOPRGS jeg har tesha (begynner å bli en del nå :blush: ) så funker patch upfaten helt automatisk of finfint uten problemer....noen årsak til at Blizzard er de eneste som ikke får dette til? :mad:

5264737[/snapback]

 

Vel, det har alltid fungert uten problemer for meg, og har alltid hatt full speed.

Lenke til kommentar

Hvor kan jeg finne 1.8.4 - test server ?

 

Fant det ut:

If you really must play the test realms, you can still patch your game for them.

 

- Delete WoW.exe

- Run repair.exe, this will bring your game to version 1.0.0

- Now, either run WoW and let it patch itself all the way up to 1.8.3 (not 1.8.4!), or download the 1.8.0 patch from filefront.com, run it, then run WoW to patch up to 1.8.3.

- Install the test client patch (delete the WoWTest directory first!)

- Run WoW again to patch up to 1.8.4

Endret av Zevz0r
Lenke til kommentar
Hvor kan jeg finne 1.8.4 - test server ?

 

Fant det ut:

If you really must play the test realms, you can still patch your game for them.

 

- Delete WoW.exe

- Run repair.exe, this will bring your game to version 1.0.0

- Now, either run WoW and let it patch itself all the way up to 1.8.3 (not 1.8.4!), or download the 1.8.0 patch from filefront.com, run it, then run WoW to patch up to 1.8.3.

- Install the test client patch (delete the WoWTest directory first!)

- Run WoW again to patch up to 1.8.4

5278471[/snapback]

Oppdateringen går jo direkte fra 1.8.0 til 1.8.4. Hvordan stoppe på 1.8.3?

Lenke til kommentar
Hvor kan jeg finne 1.8.4 - test server ?

 

Fant det ut:

If you really must play the test realms, you can still patch your game for them.

 

- Delete WoW.exe

- Run repair.exe, this will bring your game to version 1.0.0

- Now, either run WoW and let it patch itself all the way up to 1.8.3 (not 1.8.4!), or download the 1.8.0 patch from filefront.com, run it, then run WoW to patch up to 1.8.3.

- Install the test client patch (delete the WoWTest directory first!)

- Run WoW again to patch up to 1.8.4

5278471[/snapback]

Oppdateringen går jo direkte fra 1.8.0 til 1.8.4. Hvordan stoppe på 1.8.3?

5298597[/snapback]

Det gjør den nok ikke. Iallfall ikke hvis du starter wow vanlig, jeg måtte først oppdatere til:

1.8.0 - 1.8.1

1.8.1 - 1.8.2

1.8.2 - 1.8.3

Lenke til kommentar
Hvor kan jeg finne 1.8.4 - test server ?

 

Fant det ut:

If you really must play the test realms, you can still patch your game for them.

 

- Delete WoW.exe

- Run repair.exe, this will bring your game to version 1.0.0

- Now, either run WoW and let it patch itself all the way up to 1.8.3 (not 1.8.4!), or download the 1.8.0 patch from filefront.com, run it, then run WoW to patch up to 1.8.3.

- Install the test client patch (delete the WoWTest directory first!)

- Run WoW again to patch up to 1.8.4

5278471[/snapback]

 

Kan du bruke denne:

http://test.worldofwarcraft.com/en/copy/do...-downloader.exe

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...