Gå til innhold

30ping og det lagger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har 30 ping på en helt vanlig norsk server. ALLE, også har jeg 70ms som gjør att det lagger :dontgetit: .. når vi har 30 ping skal ikke ms'en gå fra 20-30ms da? noen som vet noe om dette? har prøvd GANSKE mye.. :no:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, jeg har 30 ping på en helt vanlig norsk server. ALLE, også har jeg 70ms som gjør att det lagger :dontgetit: .. når vi har 30 ping skal ikke ms'en gå fra 20-30ms da? noen som vet noe om dette? har prøvd GANSKE mye.. :no:

når du har mellom 20 og 30 ms i ping viser den også mellom 20 og 30 ms.. :thumbup:

men er det netlag eller er det grafikken som sliter?

Skrevet

Det går faktisk ann å ha en _elendig_ pc, men bra ping. Dvs at du har en bra linje, men elendig pc, og derfor lag. Du kan ha 10 i ping, og 5 i fps, bare bruk en dårlig pc. Det _skal_ ikke være en faktisk sammenheng mellom FPS og ping. Og siden du sier at det lagger, så tenker jeg meg at det gjelder FPS, ikke lag som når du har dårlig internett.

Uansett, tenk litt på dette, og sjekk hva som er ståa. Om du har dårlig HW og derfor lagger det, eller om du har dårlig linje, og derfor lagger det.

Lykke til! Håper det ordner seg!

Skrevet (endret)
Hei, jeg har 30 ping på en helt vanlig norsk server. ALLE, også har jeg 70ms som gjør att det lagger  :dontgetit: .. når vi har 30 ping skal ikke ms'en gå fra 20-30ms da? noen som vet noe om dette? har prøvd GANSKE mye..  :no:

Var litt rotete det du skrev, men tror jeg skjønte det...

Den mest logiske forklaringen for "lagg" er: Packetloss.

Endret av Snabben

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...