Gå til innhold

Alder på gamere


Hvor gammel er du? (Svar kun hvis du spiller en del data- og videospill.)  

421 stemmer

  1. 1. Hvor gammel er du? (Svar kun hvis du spiller en del data- og videospill.)

    • 0-9
      0
    • 10-19
      221
    • 20-29
      145
    • 30-39
      44
    • 40-49
      5
    • 50-59
      0
    • 60-69
      0
    • 70-79
      2
    • 80-89
      1
    • 90-99
      0
    • Eldre
      2


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Morgen

 

Er født i 66 så er vel det man kan kalle "voksen" :)

Satt ganske mye her tidligere,ble vel en 6-8 timer daglig.Ikke så veldig bra egentlig hvis man har familie og jobb :blush:

Nå om dagen blir det kanskje en liten time eller to men dukker det opp noen bra spill så er det ikke umulig det blir mer :cool:

 

 

/jan

Lenke til kommentar

Jeg er 16 år...Har spilt hos naboer og sånt siden jeg var 3, men første pesen kom i huset når jeg var 9. Da skaffa jeg meg Diablo 2 etter hvert, og siden da har det gått i RPG'er. Digger ElderScrolls og Zelda da :w00t: Men FPS'ere funkjer det òg. Sitter foran pesen hele tida, men er vel ikke alltid spill. Men når noen nye GODE spill kommer er det klister på stolen her :green: Venter for øyeblikket på at eksamen skal komme og gå så jeg kan ta meg tid til WoW.

Lenke til kommentar
ta å fix litt på voten... 10-19 og 20-29 e litt store gruppe... skjønne jo at de fleste gamere vil være i de to

Om du leser hele tråden så ser du at det ikke er jeg som har satt opp voten...

så at en moderator hadde satt den opp ;) men du kunne vel sagt ifra til en mod som kunne endra på den :) det eg tenkte på

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...