Gå til innhold

battle grounds, på pve server?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

Nå har jeg spillt på en char i 3 timer, før jeg merket at oy, dette er jo en pve server, fa*n, jeg skulle jo ha pvp.

ok tenker jeg, dette er jo ok, så lenge battlegrounds kommer, men kommer dette til pve servere? :hmm:

trenger svarkjapt, så jeg ikke sløser mer tid på denne characteren :blush:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

det er ikke no problem å PvP'e på PvE servere heller, det er bare snakk om å velge når og hvor du vil det .)

men ja, battlegrounds kommer på alle typer servere...(Den ENESTE forskjellen mellom PvP og PvE servere er at i visse områder så blir man tvunget til å være PvP flagga, I PvE kan man velge i alle områder utenom hovedbyene til motstanderen..)

Endret av MrLee
Skrevet

heng i den battleareanaen nord for BB.

Skal komme å se på jeg, og heie =D

ellers kan du jo bare skrive /pvp da og sless for harde livet.

Skrevet
hei.

Nå har jeg spillt på en char i 3 timer, før jeg merket at oy, dette er jo en pve server, fa*n, jeg skulle jo ha pvp.

ok tenker jeg, dette er jo ok, så lenge battlegrounds kommer, men kommer dette til pve servere? :hmm:

Tro meg, du gikk ikke glipp av no stort ved å gå PvE istedet for PvP.

PvE: Ingen ganking, raiding er fullt mulig som på PvP-servere, battlegrounds kommer som nevnt også til PvE etc.

Jeg ser ingen fordel med PvP-server fremfor PvE. Gikk fra Burning Blade (PvP) til Azjol-Nerub (som er PvE) for ikke så veldig lenge siden, og er storfornøyd med valget mitt. :)

PvP-servere var veldig morro en stund, men når du blir drept for 50'ende gang av folk på 20 levels høyere mens du dreper noen mobs eller har lite liv så blir en fort lei :p

Skrevet
hei.

Tro meg, du gikk ikke glipp av no stort ved å gå PvE istedet for PvP.

PvE: Ingen ganking, raiding er fullt mulig som på PvP-servere, battlegrounds kommer som nevnt også til PvE etc.

Jeg ser ingen fordel med PvP-server fremfor PvE. Gikk fra Burning Blade (PvP) til Azjol-Nerub (som er PvE) for ikke så veldig lenge siden, og er storfornøyd med valget mitt. :)

PvP-servere var veldig morro en stund, men når du blir drept for 50'ende gang av folk på 20 levels høyere mens du dreper noen mobs eller har lite liv så blir en fort lei :p

Men det er også ekstremt frustrerende når du ikke kan drepe hvem du vil :p.

I går var det en svenske som ganket folk i mulgore på Silvermoon. Så var jeg tilfeldigvis i nærheten, og så at han var et level over meg. Jeg drepte han, og satt meg ved liket hans :p, så tar det selvfølgelig 5 min blank før han resurecter :cry: .

Skrevet

PvP er i grunnen kjedelig i WOW. MYE kulere å kjempe mot forskjellige og kule monstre..noen store som hus osv. Også får man Xp for å drepe monstre og npc's. Pvp er meningsløst uten battlegrounds. Joa...det der honor systemet skal kanskje oppfordre til PvP, men jeg kan tenke meg at skal man få noen særlig nytte av å ha god honor så skal man jobbe ræven av seg med å holde oppe PvP killsa. Og da blir WoW mer som BF, men som det ikke noengang klarer å nærme seg uansett når det gjelder spennende og artig PvP

Skrevet (endret)

Men det er også ekstremt frustrerende når du ikke kan drepe hvem du vil :p.

I går var det en svenske som ganket folk i mulgore på Silvermoon. Så var jeg tilfeldigvis i nærheten, og så at han var et level over meg. Jeg drepte han, og satt meg ved liket hans :p, så tar det selvfølgelig 5 min blank før han resurecter  :cry: .

åja, du er trist for at det tok så lang tid for deg å få corpsecampa? jeg syns IKKE synd på deg...skjønt man kan argumentere med at gankere må smake sin egen medisin, tror jeg bare det fører den onde sirkelen videre.. tror ikke de fleste gankere er modne nok "der oppe" til å fatte hintet..

Endret av MrLee
Skrevet (endret)

Når en paladin med plate armor og det der shieldet driver å dreper folk på level 5-10 i en halvtime, hva er galt med å corpsecampe han en gang da?

Og når han resser drar han noen /chicken /spit /laugh... :ermm:

Endret av mbskywalker
Skrevet (endret)

Er den eneste forskjellen mellom RP og PvE-servere at det er "RP-tvang" på RP-serverne? Isåfall er jeg veldig med valget mitt av Argent Dawn :) Ingen "wtf'ere" eller noe slags kryp, og bare kos hele veien, og PvP er det nok av :thumbup:

Forresten: Noen som har lagt merke til at det i instalasjonsfoldern er ei mappe som heter "WTF"? :D

Endret av Mr. Jenssen
Skrevet

Jeg spiller på PvE server og stortrives. Jeg skal innrømme at det er noen ganger jeg ønsker jeg var på en PvP server. Men jeg ville ikke byttet. Å bli ganket å ganket å ganket å ganket hele tiden er ikke noe morsomt.

Å banke npcer kommer aldri opp mot følelsen av å slå en annen spiller. Spenningen blir en helt annen når jeg spiller pvp, selfølgelig å slå bosser er noe helt spesielt:)

Forresten genetex, å bruke 3 timer på en karakter er ikke mye, du har uansett ikke noe å være redd for heller.

Men hvis du hadde brukt totalt 15 døgn ingame med karakteren din, å funnet ut at du har valgt feil server, da begynner det å bli kjipt.

Skrevet
Å banke npcer kommer aldri opp mot følelsen av å slå en annen spiller. Spenningen blir en helt annen når jeg spiller pvp, selfølgelig å slå bosser er noe helt spesielt:)

Jo self..hver sin smak. For meg er PvP spilling ganske inntenst og jeg får mer enn nok av det gjennom BF.'

I wow vil jeg kose meg, og spille lenge uten å bli sliten.

men vi får se når BG kommer....hvordan det blir...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...