Glufsa Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Det var et par ekstremt idiotiske poster Litejk... :!: :!: :!: :!: hahaha, der fikk du igjen kjetil :!: :!: :!: :!:
Glufsa Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 HAHHA LOL Aleksander.haha visste du ikke at det ikke er lov til å ulovlige saker her på forumet! som pirat kopiering Warez,og cracks!! og du kommer med downs steam! haha jo det visste jeg
Glufsa Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 prøv med down-steam (eller steam down, husker ikke hva den heter), det er mye bedre enn steam og funker å spille på nettet med *stygg link* Ehm! Dette er ikke lov! Les retningslinjene du! *rapportert* du burde fjerne hele inlegget, det er bare å søke på google så er det enkelt å finne det
Litejk Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Det var et par ekstremt idiotiske poster Litejk... kjenner personen privat ....
KompleX Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Det var et par ekstremt idiotiske poster Litejk... kjenner personen privat .... Ah, skjønner. Daså.
Glufsa Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Det var et par ekstremt idiotiske poster Litejk... kjenner personen privat .... nei det gjør du ikke, du bare må finne en unnskyldning
Litejk Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Det var et par ekstremt idiotiske poster Litejk... kjenner personen privat .... nei det gjør du ikke, du bare må finne en unnskyldning hehe, ska eg sai heila navne ditt kansje? eller kor du bur? nei trukke det, jeg kjenner deg nok du :!:
Elendil Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Går det ann å vere meir off-topic. *rapportert*
b-real Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 zefler, la være å skrive *rapportert* Har ingen hensikt. Threaden stenges pga OT snakk.
Anbefalte innlegg