Gå til innhold

Hva er ditt favoritt hovedkort gjennom tidene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tre stk abit topper min liste.

 

BH6

BE6 (2`ern)

NF7-s (2`ern her også)

 

Var litt i tvil om jeg skulle nevne BP6 (også abit ja)som jeg kjørte dual celly 300@450 på. Så nå har jeg nevnt det, men ikke satt det på en liste.

 

Hail to da BX440!

 

DrE

 

Edit: jeg trodde lenge at AN7 skulle utkonkurrere samtlige tidligere favoritter, men skuffelsen var vertfall stor når jeg fikk mitt "moddede" eksemplar, som jeg kjapt kvittet meg med (det var masse motstander som var byttet ut, håndloddet etterpå. Flere baner var kuttet, og noen var skøtet)

Endret av DrErling
Lenke til kommentar
Mulig ett lite sidespor - men dere husker vel HK med den legendariske trioen Paula, Agnes, og Denise :love: ?

Aaaaaaaaaaaah! Har det enda. :)

 

Bortsett fra dette må det bli mitt Abit KG7 Raid hovedkort som fremdeles ligger et eller annet sted i rotet. :)

Ahh... Godt å se at der er andre også som ikke kan glemme det fantastiske Abit KG7 - Raid kortet :thumbup:

Lenke til kommentar

Abit VP6 - Det er i bruk den dag i dag i filserveren min.

Dual socket 370, fire minneslots, onboard raid, og ikkje minst fjellstabilt!

 

VP6.jpg

 

[edit]Hmm.. Ser ut at at eldre Abit-kort er ein gjenganger blandt favorittene...[/edit]

Endret av nmedaas
Lenke til kommentar

Vanskelig og velge her. Får vel ha delt førsteplass

- Epox EP-6VBA P3 450@533. Var bare en simpel innstilling i BIOS, så var den klokka. Nå henger kortet på veggen som pynt(fortsatt med prosessoren i, sitter forbaska hardt fast) pga. feil-flash av bios.

 

- Som nevnt før: ABIT NF7-S 2.0 (specs/klokk i profil) Begynte med max klokk på 1 fattislig mhz på FSB, men som kunskapene om klokking økte ble det da 51 mhz økning til slutt. Før pc-n med epox-hovedkort visste jeg ikke engang hva hovedkort var, så alle de 15-20 hovedkortene før der vet jeg ikke stort om.

Endret av Lautsprecher
Lenke til kommentar

Asus a7n8x-deluxe v2, klokker ikke like bra som mitt abit nf7-s v2, men har litt mer gadgets og bedre løsinger, feks 2 nettverksporter, og en fra 3com, digitallyd via coaxial digitalkabel, mens nf7-s v2 har via optisk(smak og behag). Og så passa vannblokka mi på asus men ikke på nf7. Og så var det program for å oppdatere bios fra windows og andre småting som passiv kjølt northbrigde. Ikke det at nf7-s v2 er dårlig men det virker liksom litt mer jalla.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...