Gå til innhold

Plaget av fylleangst


Bogan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bare hatt skikkelig fylleangst en gang. Det meste fra den kvelden er helt klart, bortsett fra turen fra festen og ned til byen. Bilturen på vei hjem husker jeg sånn halvveis, men altså ingeting fra turen. Neste dag våknet jeg med en jentevott på meg, og jeg har fortsatt ikke det mildeste anelse om hvor den kommer fra.

 

Det høres jo ikke særlig ille, og det er kanskje ikke det heller. Jeg har hatt black out andre ganger også, men det er så merkelig at hele kvelden er helt klar, bortsett fra den turen. Jeg har også spurt alle jeg var med den kvelden om de gikk med meg til byen, eller skulle ha sett meg, men ingen hadde sett noe. Så for alt jeg vet kan en gammel mann ha dopet meg ned og hatt sex med meg for så å følge meg pent til byen. :shrug:

 

Nei uff, glad jeg ikke sliter noe særlig med fylleangst sånn ellers.

Lenke til kommentar

Det som er så merkelig er at det bare har blitt værre og værre startet med begrunnet angst... så løkte til da jeg ikke husket ting og nå er det uansett om jeg husker eller ei :hmm: Men går fort over når det er ubegrunnet og jeg har kommet meg opp er verst når jeg ligger i sengen om morgenen...

Lenke til kommentar

Jeg blir også mer og mer plaget av fyllaangst. Det er ikke ofte jeg er ute eller på fest men uansett hvor lite jeg drikker har jeg et snev av fyllaangst men blir jeg full så er det helt jævlig.

 

Heldigvis har jeg nesten ikke bakrus lenger, etter jeg sluttet å røyke og folk ikke røyker inne lenger. Mistenker at røykingen gav mer bakrus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...