Glasgrekar Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Sikkert spurt om dette en deeeeel ganger innpå her. Søkte etter dette men fant ingen ting. Så derfor mitt spm her. Jeg har startet med å spille en Night Elf Rouge karakter. Har spurt innpå wow om hvilken proffesion jeg bør velge men er like forvirret av alle de forskjellige svarene. HVA har DU for professions på DIN rouge som fønker BRA? Og kan du dele dine erfaringer med meg hadde jeg blitt glad. :!: :!: :!: Venter på Realms jeg også ja......
mr. fotball Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Velg noe som du har lyst til og som "hører sammmen", eller ta to gatheringyrker for å tjene penger.
anon12234 Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 til rogue som ikke kan bruke mail/plate er vell kanskje leatherworking og skinning en fin kombinasjon. ellers kan du f.eks ta mining og skinning slik at du kan selge på AH og tjene fett med penger så du kan kjøpe deg items. du kan også velge blacksmith og mining slik at du kan lage deg 2x Heartseeker's
rtl Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Du kan jo ta skinning/leatherworking siden rogues bare kan bruke leather armor. Min lvl42 hunter er skinning/leatherworker og kan lage mye kjekt til eget bruk.
Bamse_ Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Kommer vel litt an på om du vil bruke professionsene til å tjene penger (encanting, mining osv) eller å faktisk kansje få bruk for det du lager (skinning/leatherworking)
nåvi Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Tja... LW + skinning er forsåvidt greit nok. Spørsmålet er bare hvor mange andre som har dette på serveren. På min server (Spinebreakers) er det oversvømmelse av lærarbeidere.Prisene for utstyr er veldig lave og det er såvidt jeg gidder lage ting for å legge ut på auksjon, er alltid en eller annen fjomp som underbyr meg. Ofte har ting vært så billig at jeg bare har kjøpt det på AH istedenfor å ta meg bryet med å lage det selv. Ganske trist igrunn. Det jeg kan lage på høy lvl (230++) er heller ikke så veldig mye å skryte av. I tillegg tar det evigheter å få lagd noe av det. Hvis jeg var deg ville jeg prøvd å sjekke om det er mange lærarbeidere på serveren du skal spille på, er det det ville jeg heller satset på f.eks. alchemy + herbalism.
Glasgrekar Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Skrevet 25. mars 2005 Kommer vel litt an på om du vil bruke professionsene til å tjene penger (encanting, mining osv) eller å faktisk kansje få bruk for det du lager (skinning/leatherworking) Så sant så sant. Tjene penger har jo ALDRI vært en uting, hehe... Men trenger jo penger til oppgraderinger og diverse andre ting da samtidig som man trenger armor og ting til seg selv. Så hva er den optimale greien å velge. Leathering/Mining. Har mining/blacksmithing med min Hunter lvl31 og metallet eg selger på AH går som hakka møkk, hehe. Man må jo ha en mulighet for å tjene litt penger samtidig som man kan lage ting til seg selv! Eller?
kleven Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Gikk Mining/Herbalism med min rogue og har 50g nå på lvl 29. Men litt lei av characteren så den er lagt på hylla for øyeblikket
Sheel Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 (endret) Alchemy og Herbalism, veldig kjekt med Instant healing, dessuten kan man samle endel urter man trenger til visse skills på Rogue'n med Herbalism. Ettersom jeg har erfart vil du finne/få quest rewards som er på linje hvis ikke bedre enn leather ting du kan lage på høyere levels, selvfølgelig kan du lage utrolig gode leather ting etterhvert, men jeg tror det vil være bedre å gå Herbalism/Alchemy for Instant Healing og endel fine urter, plus at man sikkert får solgt endel potions for mye penger til andre proffesions som trenger visse potions. Jeg hadde Leatherworking/Skinning på min level 45 Undead Rogue som nå har lagt seg, og blitt byttet ut med en Undead Mage istedet, fant ut at jeg vil være til mer nytte i end-gam slik, og jeg tror jeg vil ha mer morro også på denne måten. Har hatt utallige dueller og PvP situasjoner hvor jeg har død pga. mostanderen var healer, ja, jeg vet man har såkalte "Stunlocks" og First-Aid, men det hjelper lite om du sloss mot en healer imo., derfor vil også Alchemy være godt til PvP, du kan jo også lage endel pots med f.eks "Increase Agility" eller "Elemental Resistance" osv. Endret 25. mars 2005 av Artex
Sponis Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Du bør ikkje ha Enchanting, engentlig bare Warlock og Pally som bør ha det siden de har gratis mount.
Glasgrekar Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Skrevet 25. mars 2005 Gikk Mining/Herbalism med min rogue og har 50g nå på lvl 29. Men litt lei av characteren så den er lagt på hylla for øyeblikket Lei Hunteren min også.. Dverg... Frister faktisk med Alchemy/Herbalism. Lær og slikt er det jo som sagt overøst av med på AH. Virker som veeeldig mange har det ja. Og så har jeg jo nettopp joina et meget hyggelig og bra guild. Mener nå jeg da. Får GOD hjelp fra folka der. GARANTERT noen som kan hjelpe med leatherarmor der. JEPP Alchemy/Herbalism it is. Go go go Instant healing.... Takker for gode svar og kos dere i WOW. Koser ræææææven av meg der jeg.
A|3x Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Har mining\herb jeg, og på lvl40 hadde jeg rundt 90g som gikk til hesten, nå på lvl46 har jeg 120g ellerno slikt.
VinterUlv Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Alchemy og Herbalism, veldig kjekt med Instant healing, dessuten kan man samle endel urter man trenger til visse skills på Rogue'n med Herbalism. Ettersom jeg har erfart vil du finne/få quest rewards som er på linje hvis ikke bedre enn leather ting du kan lage på høyere levels, selvfølgelig kan du lage utrolig gode leather ting etterhvert, men jeg tror det vil være bedre å gå Herbalism/Alchemy for Instant Healing og endel fine urter, plus at man sikkert får solgt endel potions for mye penger til andre proffesions som trenger visse potions. Jeg hadde Leatherworking/Skinning på min level 45 Undead Rogue som nå har lagt seg, og blitt byttet ut med en Undead Mage istedet, fant ut at jeg vil være til mer nytte i end-gam slik, og jeg tror jeg vil ha mer morro også på denne måten. Har hatt utallige dueller og PvP situasjoner hvor jeg har død pga. mostanderen var healer, ja, jeg vet man har såkalte "Stunlocks" og First-Aid, men det hjelper lite om du sloss mot en healer imo., derfor vil også Alchemy være godt til PvP, du kan jo også lage endel pots med f.eks "Increase Agility" eller "Elemental Resistance" osv. Helt enig. Alchemy + Herbalism = Jævli bra for tjuvradder! Hadde en fight mot en lvl 42 shaman (da var jeg lvl 34 som rogue), og klarte å ta ham på grunn av potions. Nature resistance potion = Harmløse shaman spells. Og greater healing potion når jeg endelig ble litt skada.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå