Gå til innhold

indeo video playback?

Anbefalte innlegg

Skrevet

okay. i sta bestemte jeg meg for å instalere "commandos 2 men of courage". er flere år sdien jeg spilte det sist og har derfor en annen pc en sist jeg spilte. jaja samme det.

men etter å ha instalert spillet trykka jeg på commandos ikonet og spillt starte. men så komm det opp en melding: indeo video playback(se bilde) hmm tenkte jeg og trykka på detaljer. og der kunne man laste ned"indeo video playback" men det kosta 14 dollar eller noe sånt så gadd ikke det. men uansett så funker spillet selv om jeg ikke har indeo video playback

så lurer litt på hva egentlig denne "indeo video playback" er god for....

fikk foresten opp det da jeg skulle spille mafia en gang for noen månder siden og da gikk det ikke å spillet i deg heletatt. men er litt rart. for dette var aldri et problem med mitt gamle radeon 9600. :hmm::hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hhm.prøvde å legge inn Indeo Codec 5.11 men da kom det opp en melding om at jeg hadde en nyere version. prøvde å starte commandos på nytt og nå kom ikke feilmeldingen opp. hmm lurer på hva som var galt jeg :hmm:

Skrevet

Fikk samme problem når jeg skulle spille Project igi her om dagen.

Fikk også samme svar som deg når jeg fikk tak i codecen :p

Men det viste seg at problemet i mitt tilfelle var lett å løse.

Trykte jeg continue, ble grafikken i Igi som lego brikker, trykker jeg derimot cancel, så var alt som det skulle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...