Gå til innhold

Hvilke nye mobiler ser du frem til?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
6. Sony Ericsson W500i

Stavefeil eller rykte? Er vel enklest om vi holder oss til mobiler som er offisielt presentert.

 

De er mange som er veldig bra som jeg ser frem til, men som ikke er aktuelle for meg (f.eks. M75). Lister bare de som er aktuelle for meg:

 

Motorola E1120

Siemens SXG75

Samsung D600

Panasonic VS7/MX7 (finner ikke forskjellen...?)

 

Sikkert flere jeg har glemt. Felles for alle de listede er at de har QVGA-skjerm og minst 2 mp kamera.

Lenke til kommentar

Det er visstnok 3D meny system i 6230i, om enn ikke like omfattende som endel konkurenter, men helt enig-meny systemet i series 40 er til å sovne av...

 

- Min liste består av Samsung D600, ( 720 er jo D500 bare i klappformat, men lekkert ja!)

- S/// K750 (vanskelig å komme utenom når man liker UI til S/// og bra kamera, den første som vil komme med autofokus! Det vil også bli muligheter for å tilrette legge mobilen mer som man selv ønsker, mht ikoner og annet-knall!)

- S/// W800 er også spennende med sitt freshe design og musikk egenskaper...

- Nokia 8... serien, den eneste pene Nokia'n for meg, har tidligre hatt en 8850, utrolig stilig mobil, men håløst dårlig. Men kanskje denne nye kan overbevise?

 

Må si Samsung imponerer, og denne topicen her viser netopp hva som skjer, de spiser markedsandeler som kjeks.

Og ideen med å lage maksimalt med funksjoner i et stilrent skall (se bare på D500/600) er virkelig en suksess oppskrift.

Tidligre hadde vi S/// som gjør/gjorde det samme, men Samsung har tatt et skritt vidre, og de Europeiske konkurentene må virkelig ta seg sammen skal de henge med!!!

 

Bra Samsung.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...