Herr Brun Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Jeg for min del mener RA2 Yuris revenge er best, men det er bare meg Gleder meg til RA3!!! *håpe på at de holder seg til 2d*. Herr Brun
ilpostino Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 (endret) Slettet Endret 26. mars 2005 av ilpostino
ilpostino Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 (endret) Slettet Endret 26. mars 2005 av ilpostino
ilpostino Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 noen som vet hvor en kan få tak i lydene/stemmene som brukes i RA? noen av dem er jo ganske kule..
Swafty Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Red Alert 3 hadde vært kult. Bra de lager Red Alert istedenfor Generals.
Liestöl Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 (endret) Jeg såg just på http://www.purepwnage.com/ filmene 4eren handler om Generals... Må innrømme at jeg fekk lyst å spille det på nett igjen... Noen som spiller det aktivt og er det mange som spiller det enna? Fekk bare lyst å "omg i gonna pwn noobs" igjen *Ser på Generals Deluxe Edition* Generals er et bra spill det, men hvis ea hadde brukt litt tid på en bra story og filmer som i ra2 + at dei hadde passa på spillet og patch det opp så hadde det vært et perfekt spill... (det er noen slike filmer i ZH, men det ser ut som noe rush arbeid ) Endret 27. mars 2005 av Liestöl
Blue Gene Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 (endret) Tragisk å se dere alle whine over at red alert1 er bedre en generals osv... dette er jo bare piss.... og hvorfor ikke spille WarCraft3? Fordi *noen* av oss *faktisk* har en litt annen smak. Endret 27. mars 2005 av LioKaiser
barkindog Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 ...som forøvrig kan plukkes opp billig på nett, for å spille online. Hvor? Hadde spillet for lenge siden, og er villig til å betale litt for å pusse litt på mine nostalgiske følelser Kjøpte mitt på eBay. Finner det der, både nytt og brukt til en rimelig penge.
Elendil Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Red Alert 2 for 99,-kr på cdon.com http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904&session=1
Elendil Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Jeg for min del mener RA2 Yuris revenge er best, men det er bare meg Gleder meg til RA3!!! *håpe på at de holder seg til 2d*. Herr Brun Kvifor det? Berre lurer altså Vis det er nokon som vil få ned ventetida til Red Alert 3 kan dere jo prøve Act of War: Direct Action. Konklusjon Act of War er på mange måter et tradisjonelt sanntidsstrategispill. Nyhetene er ikke mange og følelsen av at du har spilt noe lignende før er absolutt til stede. Spillet har likevel nok av gode idéer til at spillet føles friskt. Ressurssystemet er engasjerende og tvinger spilleren til å ta affære og møte fienden ganske tidlig i spillet. Kampanjen er actionfylt og kan på sitt beste minne om en episode av 24. Det er tydelig at utviklerne har lagt mye arbeid ned i produktet og har prioritert ren og skjær moro fremfor troverdighet. Til tross for en veldig lineær oppdragsstruktur, lykkes de stort sett med dette. Det er kanskje ikke det nye Command & Conquer, men Act of War er uten tvil det beste alternativet ute på markedet mens du fremdeles venter på Red Alert 3.
Elendil Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Screens anyone??? Har ikkje sett nokon bilder av Red Alert 3 endå.
Zeph Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Jeg for min del mener RA2 Yuris revenge er best, men det er bare meg Gleder meg til RA3!!! *håpe på at de holder seg til 2d*. Herr Brun Kvifor det? Berre lurer altså Enig med Herr Brun. RA2\YR er best Likte ikkje Generals
efikkan Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 C&C-spillene er noen av de beste spillene noen sinne, bortsett fra generals. Hvem skal lage det nye spillet? Programmérerene fra Westwood? (Eller de som laget generals ?)
Elendil Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Har kunn spelt Red Alert 2 så eg kan ikkje utale meg om det, men eg spelte mykje Red Alert 2 i sin tid. Eg runda og det igjen og igjen.. Men kvifor vil dere ha 2d?
efikkan Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Jeg for min del mener RA2 Yuris revenge er best, men det er bare meg Gleder meg til RA3!!! *håpe på at de holder seg til 2d*. Herr Brun RA2 YR er kjempemoro! Jeg likte ikke generals. Elendig/ingen historie. Ingen "filmer", og det er ikke laget av de samme som utviklet de andre C&C-spillene.
efikkan Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Har kunn spelt Red Alert 2 så eg kan ikkje utale meg om det, men eg spelte mykje Red Alert 2 i sin tid. Eg runda og det igjen og igjen.. Men kvifor vil dere ha 2d? 2D? Mener du isometrisk-"3D"?
efikkan Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 isometrisk? isometrisk 3D: 3D uten perspektiv. Se her:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå