Gå til innhold

Finnes det noe som erstatter Powerstrip?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,,, Jeg spiller mye og veldig mye cs,,,, jeg liker å bruke powerstrip til å stille "brightnes" osv,, menn... det er noe med pc'n min og powerstrip som ikke har det helt godt sammen,, det fucker altid opp,,, så,, finnes det noen andre program som dere vet om der jeg kan stille inn lysstyrken osv?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan stille brightness på monitoren din samt i spillet så skjønner ikke hva du skal med ett program for å stille noe så enkelt.

• 2 uker senere...
Skrevet

Dette var litt teit sagt, den siste kommentaren der.

Jeg har monitoren på MAX, driver brightness på MAX og spillet på MAX, men ser INGENTING i skygger.... Skikkelig stort problem faktisk...

:(

Skrevet

Jeg har monitoren på MAX, driver brightness på MAX og spillet på MAX, men ser INGENTING i skygger.... Skikkelig stort problem faktisk...

Er faktisk meningen at du ikke skal se noe der da :tease: Men dere er jo bare 2 av de tusenvis av powerstrip cheatere.... :nei:

Skrevet (endret)

Du kan ikke kalle det for cheat uten å ha sett mitt skjermbilde. Det blir bare for dumt.

Edit : Dessuten har jeg brukt nforce drivere tidligere og ikke pwstrip, pwstrip fungerer visstnok ikke her...

Endret av snoemann
Skrevet

Synes også det var litt flåsete sagt, i og med at kombinasjonen dårlig skjerm og dårlig skjermkort ofte resulterer i bokstavelig talt et sort hull når det gjelder CS. Vet selv hvordan det er, har både ny og gammel pc hjemme, og den gamle er helt ubrukelig med sin 15tommer packard bell fra 97 og nVidia ettelleranna 400mx ellerno.. uansett, å si at powerstrip er cheat uansett tilfellet, er litt drøyt.. Som forslag til forbedring vil jeg da foreslå å kjøpe ny skjerm, evt skjermkort..

Skrevet

Er faktisk meningen at du ikke skal se noe der da :tease: Men dere er jo bare 2 av de tusenvis av powerstrip cheatere.... :nei:

Ekke alle som "cheater" med det programet du. Jeg skaffet meg det forde når jeg spillte Bf1942 online med mitt gammle ATI 6800LE kort og nyeste drivere var det på full ingame gamma som å spille Doom3 i dark setting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...