Sink Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 (endret) Har sikkert banna 20 stk med spinn/speed/aimbor cheat i det siste, også har alle det utrolig irriterende namechange scriptet! Uansett, syns egentlig ikke det er noe morro, uansett hvor åpent det er.. Mvh Sp33D cs admin on hive and freekill (both member of radar, radar.gaming.no) Samme her, jeg har vel bannet over 50 folk bare etter nyttår. I dag har jeg tatt 5tror jeg. ene av de med spinhack og en med nickchange ting og en annen som lekte seg med speedhack Edit: Og er admin i foco Endret 23. mars 2005 av Sink
Sigga Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Namechange er kanskje verre enn WH osv, messer opp fps's min.
DDDD Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Jeg prøver å lage en cheat der man kan importere våpene fra UT2003/4 inn i CS.
ebso86 Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Alle begynner å whine: OMG, vote han a! omfg omfg. unnskyld meg men hvilket språk snakker du egentli?
Swafty Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Alle begynner å whine: OMG, vote han a! omfg omfg. unnskyld meg men hvilket språk snakker du egentli? Leetspeak.
Sigga Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Ok, hvis noen misforstod meg: Det er slik de begynner å¨snakke hvis en cheater.
Pansergnom Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 cs public teh lol.. jeg er flau på Nordmenns vegne... Hvem gidder å spille cs public anyway når jeg tenker på det
Ueland Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Filmet en kar som drepte 10 stk hver runde med et skudd på hver, hadde ikke så mye å si hvor han siktet, drepte han gjorde dem. Synd jeg ikke hadde steam-id`en Er det ikke slik at Valve banner cheatere hvis dem finner noen? Og i så tilfelle, hvem skal man kontakte da?
Juleniss1 Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Filmet en kar som drepte 10 stk hver runde med et skudd på hver, hadde ikke så mye å si hvor han siktet, drepte han gjorde dem. Synd jeg ikke hadde steam-id`en Er det ikke slik at Valve banner cheatere hvis dem finner noen? Og i så tilfelle, hvem skal man kontakte da? hvis de blir tatt av VAC ja
Ueland Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Så lenge dem klarer å bli bannet fra catch-gamer serverene er jeg fornøyd egentlig, siden det er der jeg opphlder meg
Sovietpig Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 satt på en catch server i dag, skøyt en kar så bynner han og whine som fan så kommer han på laget mitt og bynner og team flashe meg *bli sur*
nxo Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Cheaters is a word for fake N.E.R.D.S. that have no skills...
Mala Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Filmet en kar som drepte 10 stk hver runde med et skudd på hver, hadde ikke så mye å si hvor han siktet, drepte han gjorde dem. Synd jeg ikke hadde steam-id`en Er det ikke slik at Valve banner cheatere hvis dem finner noen? Og i så tilfelle, hvem skal man kontakte da? www.steambans.com
sablabra Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Hvordan kan man stemme ut cheatere i cs:s?? Jeg fant ikke ut det jeg...
Elendil Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Hehe såg ein som hadde speedhack med klarte ikkje bruke^^.
Xander^ Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Skrevet 23. mars 2005 (endret) Jeg har like liten respekt for følgende personligheter: -Cheatere som prøver å skjule cheaten. -Whinere som ikke forstår at det ikke hjelper. Edit: en vital skrivefeil Endret 23. mars 2005 av Xander^
DevN Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 -Whinere som ikke forstår at det ikke hjelper. Du og den "whining-ikke-hjelper"-teorien ... Det hjelper visst mot folk som blir beskyldt for å cheate, men som egentlig ikke gjør det. Hjelper sikkert også mot folk som cheater, da. Har hjulpet i tilfeller, men jeg stikker som regel 5 minutter etter cheateren ankommer serveren - så vet ikke så mye om hva som skjer videre. Siden cheatere er dumme nok til å cheate, er de sikkert dumme nok til å tro på tomme trusler: - Jeg skal finne ut hvor du bor, smøre deg inn i potetmos og spise deg!
Xander^ Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Skrevet 23. mars 2005 (endret) -Whinere som ikke forstår at det ikke hjelper. Du og den "whining-ikke-hjelper"-teorien ... Det hjelper visst mot folk som blir beskyldt for å cheate, men som egentlig ikke gjør det. Hjelper sikkert også mot folk som cheater, da. Har hjulpet i tilfeller, men jeg stikker som regel 5 minutter etter cheateren ankommer serveren - så vet ikke så mye om hva som skjer videre. Siden cheatere er dumme nok til å cheate, er de sikkert dumme nok til å tro på tomme trusler: - Jeg skal finne ut hvor du bor, smøre deg inn i potetmos og spise deg! Ja, folk som ikke cheater stikker for at de ikke blir tatt seriøst..men folk som cheater bryr seg ikke for at de vet at de cheater.. Edit: av erfaring forsvinner ikke cheatern før han blir votet ut eller bannet av admin.. Endret 23. mars 2005 av Xander^
DevN Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 men folk som cheater bryr seg ikke for at de vet at de cheater.. Hvordan vet du det? Edit: av erfaring forsvinner ikke cheatern før han blir votet ut eller bannet av admin.. Vel, noen stikker da etter en del whining. Det har jeg erfart. Noen stikker når de ikke gidder å "spille" mer. Før eller siden stikker de vel. Men hvordan mener du man bli kvitt cheatere, da? Mase på de? - Hei, cheater. Hvilken cheat har du? Hvor lastet du den ned? Har du MSN? Legg meg til på [email protected]! +++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå