Gå til innhold

Artigste cheatern jeg har sett på lenge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
(glemte nettop det ordentlige navnet hannes..)

kan ikke noe for det, men jeg fikser ikke ord som: OSSEN, HANNES, HVEM pc skal jeg kjøpe m.m

 

kan ikke folk holde seg til bokmål , nynorsk eller normale forkortelser, VET dette er seriøst en mil off topic, men jeg klarer ikke engang lese dette uten å bli sur..

Endret av Crazy_Viking
Lenke til kommentar
(glemte nettop det ordentlige navnet hannes..)

kan ikke noe for det, men jeg fikser ikke ord som: OSSEN, HANNES, HVEM pc skal jeg kjøpe m.m

 

kan ikke folk holde seg til bokmål , nynorsk eller normale forkortelser, VET dette er seriøst en mil off topic, men jeg klarer ikke engang lese dette uten å bli sur..

Det jeg ikke takler er folk med dårlig syn, og folk som tar forhastede beslutninger :!:

edit: Hvis du har så store problemer med at andre skriver feil, så tror jeg du trenger seriøs terapi :roll: ta en prat med fastlegen din..(mulig det kommaet kom feil, ikke klikk :!: )

Endret av Xander^
Lenke til kommentar
Var ikke sikker på hva som var passende topic..

 

Uanz, så den cheatern i dag..hehe..han cheatet som ingen andre..alt av cheat var slått på og han gjorde minst mulig for å skjule det..sprang på å knuste alle oss ct på aztec..

 

Har aldri sett en sånn cheater på minst 3-4 år..var en sann glede..:D

Men så ble han til slutt banna :hrm:

 

Er vanligvis i mot cheating..men når cheatern ikke skjuler det, men peiser på som bare det..ja, da er det en sann glede! :!:

Har akkurat spilt mot en som brukte alle cheatene nå. Nei, det var ikke morsomt... :thumbdown: . Hvordan kan jeg recorde film i cs egentlig? Jeg car på en server nå, og i løpet av litt over en time var det 4-5 cheatere innom. Ingen admin der...

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvilke servere dere spiller på, som har så sinnsykt mange cheatere? Nå for tiden synes jeg det er en del på WaZelin, og det er kanskje 2-5 om dagen. Er det seriøst så mange cheatere sånn ellers, eller er dere n00bz som ikke greier å skjelne mellom skill og cheat? Snakker bare til de som hele tiden sier at det er så mange cheatere overalt, altså.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvilke servere dere spiller på, som har så sinnsykt mange cheatere? Nå for tiden synes jeg det er en del på WaZelin, og det er kanskje 2-5 om dagen. Er det seriøst så mange cheatere sånn ellers, eller er dere n00bz som ikke greier å skjelne mellom skill og cheat? Snakker bare til de som hele tiden sier at det er så mange cheatere overalt, altså.

Jepp..var på badass her en kveld..en kar som spilte dritbra..specca han to runder..ingenting å utsette..tror du ikke de kjørte en vote på han..3 stemte imot..kun for der var en tilbakestående drittunge som whinet.. :wallbash:

Lenke til kommentar

Litt tidligere i dag da jeg spilte counterstrike ble en kis beskyldt for å hacke. Jeg satte på spectate for å se om han gjorde det, men jeg så tydelig at han ikke jukset eller noe som helst - han hadde bare skills.

Prøvde å forklare folket at han faktisk ikke brukte cheats, men bare viste hvor folk var pga. vanlige gjemmesteder ol., men folket fortsatte med å syte og klage over at han brukte cheats. Endte med at han forlot serveren. Triste greier... : /

Lenke til kommentar

Hvis det blir for mye klaging bruker man "hud_saytext 0" (elns) selvfølgelig. Skjønner ikke hva som er vitsen med å "ta seg nær" av klagingen. En som ikke jukser, VET jo at han ikke jukser. Mao: Alle de som klager over cheats tar feil.

 

Bare min mening. Har selv blitt beskyldt for å jukse av flere, selv om jeg egentlig ikke er noe spesielt god.

Lenke til kommentar
Hvis det blir for mye klaging bruker man "hud_saytext 0" (elns) selvfølgelig. Skjønner ikke hva som er vitsen med å "ta seg nær" av klagingen. En som ikke jukser, VET jo at han ikke jukser. Mao: Alle de som klager over cheats tar feil.

 

Bare min mening. Har selv blitt beskyldt for å jukse av flere, selv om jeg egentlig ikke er noe spesielt god.

All whining er tåpelig..en camper kommer ikke til flytte seg fordi alle griner til han..

 

Når skal folk brukte den delen av hjernen som styrer logikken? :hmm:

Lenke til kommentar

For øvrig bør de på laget med cheateren slutte å tenke på statistikk, og heller bruke kommandoen "vote".

 

Opplevd det noen ganger. Cheateren er f.eks. på CT, så roper alle T "vote ...". Men så blir lagene ujevne og cheateren blir overført til T, men stemmer T, da? Nei, for da har de kanskje overtaket på CT. Tragisk!

Lenke til kommentar
Litt tidligere i dag da jeg spilte counterstrike ble en kis beskyldt for å hacke. Jeg satte på spectate for å se om han gjorde det, men jeg så tydelig at han ikke jukset eller noe som helst - han hadde bare skills.

Det var vel ikke "Teddy" på "acme # Nyco House of Rats" som ble beskyldt vel? :p

 

Eneste som ikke stemmer som du sa var at "han hadde skills". Såvidt jeg vet har jeg bare gull jeg. :hmm:

 

Er vel egentlig litt OT på en måte i denne tråden, men jeg syns det er greit med en tråd om cheat jeg. Greit å få ut litt sinne nå og da. Men det bør kanskje heller startes en egen tråd om det?

 

EDIT: DevN: Kjenner igjen problemet...

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Public spiller jeg kun på servere med FF av.

Og angående flash, så tror jeg nok det skal være vanskelig å teamflashe når en er observant. Gjelder bare å snu seg riktig i forhold til flashen, så unngår man å bli blendet som regel. Blir jo naturligvis kjedelig når de på laget prøver hele tiden. Plutselig kommer en flash ned foran meg mens jeg skyter ... Uff.

 

Nei, juksing på servere som ikke tillater det, skulle rett og slett blitt ulovlig. Neste gang skal jeg ta demo, brenne på CD og gi til politiet. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...