Gå til innhold

Der var spilltiden min over


Anbefalte innlegg

Ble plutselig disconnecta fordi jeg må betale på nytt, greit tenkte jeg med en liten irritert tanke. Så logga jeg på blizzard sia for å betale...

 

MEN NEIDA! Seffølgelig funker ikke den sida! Virker som serverne til blizzard ikke greier mer enn 100 folk som bruker den samtidig :realmad: ! Ok, greit nok..

 

Er det noen andre som har samme problemet? Står følgende feilmelding:

 

Service Temporarily Unavailable

 

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later. :realmad::wallbash:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å være helt ærlig så er min tålmodighet med dette spillet i ferd med å ta slutt. Stabiliteten på tjenesten (både spilleservere og web-tjenesten), alle bugs i spillet (spesielt de som gjør at man ikke kan fullføre quests), paladin seals som plutselig slutter å fungere midt i kamp og som medfører en garantert død, håndtering av bugs og så videre. Listen er lang.

 

Når de nå ikke lar meg spille lenger, enda jeg har forhåndsbetalt 3 måneder og når dette ble betalt den 14. mars så hjelper ikke det akkurat på inntrykket. Og at de heller ikke klarer å sørge for og holde support-websidene oppe slik at man kan rapportere feil så er det tydelige indikasjoner på at Blizzard ikke håndterer situasjonen.

 

Det hjelper ikke om WoW i mine øyne er verdens beste spill akkurat nå. Dersom Blizzard ikke snart får orden på situasjonen og tar seg selv i nakken og skalerer support i forhold til mengden brukere, så spørs det om jeg faktisk er villig til å betale for en slik tjeneste.

Lenke til kommentar
For å være helt ærlig så er min tålmodighet med dette spillet i ferd med å ta slutt. Stabiliteten på tjenesten (både spilleservere og web-tjenesten), alle bugs i spillet (spesielt de som gjør at man ikke kan fullføre quests), paladin seals som plutselig slutter å fungere midt i kamp og som medfører en garantert død, håndtering av bugs og så videre. Listen er lang.

 

Når de nå ikke lar meg spille lenger, enda jeg har forhåndsbetalt 3 måneder og når dette ble betalt den 14. mars så hjelper ikke det akkurat på inntrykket. Og at de heller ikke klarer å sørge for og holde support-websidene oppe slik at man kan rapportere feil så er det tydelige indikasjoner på at Blizzard ikke håndterer situasjonen.

 

Det hjelper ikke om WoW i mine øyne er verdens beste spill akkurat nå. Dersom Blizzard ikke snart får orden på situasjonen og tar seg selv i nakken og skalerer support i forhold til mengden brukere, så spørs det om jeg faktisk er villig til å betale for en slik tjeneste.

Du sier mye bra her, men vær klar over at blizzard veit om sine egene problemer og får mange klager på de hverdag og jeg som mange andre håper på at en dag vil de værste problemene være borte

Lenke til kommentar
Du sier mye bra her, men vær klar over at blizzard veit om sine egene problemer og får mange klager på de hverdag og jeg som mange andre håper på at en dag vil de værste problemene være borte

Er selvfølgelig klar over dette - regner da også med at utestengelsen fra kontoene i dag er grunnen til at support-sidene er nede for tiden også :!:

 

Men det bortforklarer jo ikke det faktum at vi betaler for en tjeneste som ikke er særlig god. Jeg skjønner jo det at man ikke kan garantere 100% oppetid, men man bør i det minste kunne tilby god support til folk som har krav på det. Dersom man sjekker diverse fora rundt omkring i Europa så ser man jo at det kanskje er det største problemet til Blizzard akkurat nå. Telefonsupport kun mandag til torsdag? hahaha for en vits! :D

 

Hadde man bare kunnet gi god informasjon og støtte når slike situasjoner oppstår så hadde man sikkert kunnet roe situasjonen mye. Men istedet så sitter halve Europa og er forbannet på Blizzard akkurat nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...