Gå til innhold

påsken, hva skal du eller hvor?

Litejk

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skal til Vestbygda på Onsdag, men til da skal jeg kjøpe godter og spise de.

EDIT:Det er Vestbygda :wallbash:

Endret av operaman
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal jobbe, jobbe og jobbe!men i morra skal jeg og brorsan på skitur,eneste dagen fri!

og til dere som skulle til røros, det er kjempefint her nå...nydelig vær,masse snø og fint skiføre...så ikke lla meg høre noe syting!

:innocent:

Skrevet
jeg skal jobbe, jobbe og jobbe!men i morra skal jeg og brorsan på skitur,eneste dagen fri!

Sjukt! Jobbe, jobbe, jobbe!?! Når jeg var ung da...

Skrevet (endret)

Jeg jobbet på lørdag og igår. Jeg skal jobbe imorgen, Langfredag og første Påskedag (også onsdag hvis jeg får det til).

Akkurat nå har jeg jævlig vondt i hodet... :realmad:

Endret av Beistet
Skrevet

Blir vel en tur på hytta med samboeren så lenge været holder seg.. prøve og dytte ned på alt for mye øl og enda mer jeger;)=

• 1 år senere...
Skrevet

jeg skal jobbe endel. så skal jeg kanskje en tur til hafjell torsdagen eller fredagen og stå litt på telemark..

hadde vært digg å komme seg litt ut av tigerstaden! :D

Skrevet

Jeg skal jobbe med russebussen, men ikke like mye som de andre på bussen min, kanskje bare 2-3 dager.

Jeg skal jobbe litt, også skal jeg møte kjæresten til mamma for første gang på torsdag.

I tillegg skal jeg ut på byen, samt trene hver dag og ha bakekveld med en venninne.

Og ikke minst slappe av med kjæresten :D

Skrevet

Skal være alene hjemme, jobbe på russebussen og være med dama. Når jeg står på oppkjøringa i morgen blir det også en liten rosin i pølsa da jeg har bilen hele uka. ;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...