Gå til innhold

Hva slags gruppe periode har du akkurat nå?


P-in-P

Anbefalte innlegg

Jeg er slik at jeg finner nye band nå og da, stort sett innen matallens ganske land, så hører jeg bare på de 24 timer i døgnet i et par uker/måneder for så å gå videre til en ny gruppe! Hører selvsagt på de gamle nå og da også, men en gruppe blir prioritert om gangen ;)

 

Hos meg akkurat nå er det Sonata Artica (power matal ja?) og før, i kronologisk rekkefølge, var det; Rhapsody - Stratovarius - Sentenced - Theatre of Tragedy - Dream Theatre - Nightwish - In Flames - Crimson Glory - Iced Earth og så så Sonata Artica da ;)

 

Fy filler til hukommelse jeg har (dette spenner seg fra et par år siden til nå) :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, hører vel mest på disse tre gruppene atm:

 

- Die Apokalyptischen Reiter; Tyskerne som leverte 2004's desidert beste metalskive i "Samurai".

- The Mars Volta; Genial gjeng med et genialt lydbilde.

- Excrementory Grindfuckers; Grindcore fra Tyskland. Herlig idioti! 99 sanger på deres siste skive.

Lenke til kommentar
Hva er greia med Excrementory?

Det er morsomt. :p

Skikkelig artig musikk.

 

Alt er bare tull, akuratt slik grindcore skal være. De har mange covere av gamle klassikere. Og så trur jeg de covrer tyske barnesanger, høres i hvert fall slik ut. Men jeg har ikke så stor kunskap til klassiske tyske barnesanger, så jeg kan ikke uttale meg helt sikker her.

Lenke til kommentar

I det siste har jeg begynt å høre en del på noe 70-talls Genesis, The Who og Radiohead, faktisk. The Who har jeg hørt en del på før, men det er først nå jeg virkelig har begynt å like dem. Ellers går det nesten like mye i de andre favorittene mine som er Beatles, Zeppelin, Rush, Supertramp, Metallica, Pink Floyd (naturligvis) og Yes m.fl. Ikke noe veldig sær musikk her, mao.

Endret av Amlex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...